Hva fyller dere ventetiden med?

Ble sykemeldt 100% i forrige uke, og har egentlig vært i dårlig form siden det. Men skal prøve å nyte tiden frem til fødsel. Dagene går med siden jeg har barn fra før, og mannen min reiste i Nordsjøen Idag. Prøver å få gjort litt ting i huset, når formen er god, ellers strikket jeg på babyteppe i ledige stunder, og gleder meg til å ta fatt på ny sesong med "orange is the new black"

Så må jo babytøyet vaskes, og de siste kles innkjøpene må gjøres.

Jeg har sett ferdig Orange is the new black nå, føles som et savn allerede :-( så gøy serie. Håper du får noen gode dager fram mot fødsel da og får slappet litt av nå som du er blitt sykemeldt

Jeg har middels stor bil, suzuki xl, betalte 500 for vask inne og 300 for vask ute hos Stavanger bilvask. Da var bilen skikkelig skitten inni, de varierer fra 300 og oppover. Jeg har brukt bilen som hundebil og gubben har frakta ved og alt mulig i den så de brukte litt tid. Men den ble skinnende ren og jeg syns ikke det er så dyrt. Men klart skal man gå over til å få rens av tepper og boning på bilen så koster det mer.

Jøss, det var ikke så ille! :)
Hvor ligger Stavanger-bilvask?

Jeg har sett ferdig Orange is the new black nå, føles som et savn allerede :-( så gøy serie. Håper du får noen gode dager fram mot fødsel da og får slappet litt av nå som du er blitt sykemeldt

Tusen takk for det!
Enig med deg at det er en fin serie:-) har begynt på den Idag.. Vanskelig å ikke se alle på en gang thihi..

Kjøpte inn litt filmer til å fylle ventetiden med :P

Syns netflix har så dårlig utvalg.
3 for 2 barnefilmer på platekompaniet ;)
Er disney fan nr 1

Netflix kan fort gå "tom" ja :(
Om man ikke finner seg en eller annen serie med maaange sesonger :p
Haha, jeg har samla på disneyfilmer før, så har en hel haug :D
(De ligger på jobb da.. Men har de i boks til mini blir stor nok)

Netflix kan fort gå "tom" ja :(
Om man ikke finner seg en eller annen serie med maaange sesonger :p
Haha, jeg har samla på disneyfilmer før, så har en hel haug :D
(De ligger på jobb da.. Men har de i boks til mini blir stor nok)
Vi har nesten alle disney filmene på VHS :P
Og spilleren funker ennå.
Men det er litt bedre kvallitet på dvd filmene ;)

Er på film nr 2 nå. Bernard og Bianca :D

Kjøpte inn litt filmer til å fylle ventetiden med :p

Syns netflix har så dårlig utvalg.
3 for 2 barnefilmer på platekompaniet ;)
Er disney fan nr 1

Enig med deg angående netflix, går perioder der jeg ikke ser på det i påvente av nye serier. Men liker man romantiske filmer med lite hjerneinnhold så finnes det masse filer der, hihihihi. Men har begynt å rote litt rundt i gamle serier der inne og det er faktisk en del bra å velge mellom. Så ser jeg en del av barnefilmene der når jeg trenger noe helt annet :-)

Enig med deg angående netflix, går perioder der jeg ikke ser på det i påvente av nye serier. Men liker man romantiske filmer med lite hjerneinnhold så finnes det masse filer der, hihihihi. Men har begynt å rote litt rundt i gamle serier der inne og det er faktisk en del bra å velge mellom. Så ser jeg en del av barnefilmene der når jeg trenger noe helt annet :-)
Jeg har fullført en sesong av Gossip Girl :P den serien var bra for noen år siden (da jeg var litt yngre) men det er litt sånn døtid serie :P

Det finnes mye dårlig på netflix også, bla LoL filmen til Miley cyrus :P

Jeg har fullført en sesong av Gossip Girl :p den serien var bra for noen år siden (da jeg var litt yngre) men det er litt sånn døtid serie :p

Det finnes mye dårlig på netflix også, bla LoL filmen til Miley cyrus :p

Haha, ja den er dårlig også den

DIY prosjekter i haugevis :P Pluss vasking av hus og bil, både egne og mine foreldres. Rastløs? JA!

Back
Topp