Hva fyller dere ventetiden med?

Ikke bare meg, nei :p
Haha!
Vi må vaske den både utpå og inni..og støvsuge grundig. Ulempe med hund i bil :p

Samme her ja. Også må jeg få strammet håndbrekket mitt på et vis:o haha

Kjeder meg her også hoho.

Har også gått hjemme en stund, men forsøker å komme meg ut, møte venner, ordne babyting.
Får stadig høre "men er det så lurt at du er ute da" skal jeg sitte hjemme å glo i taket til ungen vil ut? Hell no.
Jeg er i uke 41 (40+0) og er ute hver dag og gjør ting! Siste uken har jeg vært på to konserter, barnedåp, bursdag, jentekveld, to shoppingrunder og to lunsjer! Jeg blir tullerusk om jeg ikke har full timeplan! Syns dagene blir evig lange uten noens gjør!

Ser på tv, pusler hjemme, strikker :) nå har jeg vært med frisør og slått ihjel tiden der med egenpleie :p

Jeg er i uke 41 (40+0) og er ute hver dag og gjør ting! Siste uken har jeg vært på to konserter, barnedåp, bursdag, jentekveld, to shoppingrunder og to lunsjer! Jeg blir tullerusk om jeg ikke har full timeplan! Syns dagene blir evig lange uten noens gjør!
Hoho ser for meg at det er noe sånt jeg også kommer til å gjøre når jeg nærmer meg uke 40;) (hvis jeg kommer så langt da)
Var senest på shopping idag, alene riktig nok:p

Ja, håndbrekket er greit å ha i orden :p
Har måttet stramme opp mitt flere ganger..
Lurer på om jeg faktisk må sette den på verksted. Litt vanskelig å komme til:(

Kjeder meg om dagene. :p eller noen dager er det å ligge på terrassen å slikke sol, andre dager vaske klær og ordne til lille samt se på serier innimellom og besøke venninner :) har jo vært sm siden uke 31 så kommer inn i det, men full nedtelling til lille kommer nå :) (uke 37 straks jippii) :D

Leverte bilen min inn for full vask utvendig og innvendig hos firma jeg, det var en fornøyelse å kunne sitte og se dem jobbe fra venterommet og resultatet var enestående :smiley-bounce012

Ellers så er dagene mine veldig opp og ned, noen dager tilbringes kun i senga og på sofaen med netflix, andre dager er jeg mer mobil og kan besøke familie og venner for å lufte meg litt. Har to hunder som bor ute i hundegård som jeg også er ute og koser med innimellom. Samboeren som må trene dem og gå tur med dem om dagene dessverre. Men sånn er det nå :-)

Her går det meste av tiden, både dag og natt, til den kommende storesøster på ett år. Hun har ikke barnehageplass.
Ellers har jeg planer om å pakke den berømte fødebagen og kjøpe inn litt til babyen. Har til nå bare kjøpt en body og en bukse... Men vi har en del fra før da :)
Gubben holder på å renovere huset, så da står jeg igjen med det meste i husholdninga også. Så liten tid til kjedsomhet her i gården.

Leverte bilen min inn for full vask utvendig og innvendig hos firma jeg, det var en fornøyelse å kunne sitte og se dem jobbe fra venterommet og resultatet var enestående :smiley-bounce012

Ellers så er dagene mine veldig opp og ned, noen dager tilbringes kun i senga og på sofaen med netflix, andre dager er jeg mer mobil og kan besøke familie og venner for å lufte meg litt. Har to hunder som bor ute i hundegård som jeg også er ute og koser med innimellom. Samboeren som må trene dem og gå tur med dem om dagene dessverre. Men sånn er det nå :-)

Hmm..hørtes ikke dumt ut. Hva kosta det å få noen til å vaske hele bilen inni og utenpå? :p

Dyrt? :(
Får se på det iløpet av uka tror jeg. Hvis ikke må jeg ty til fagfolk.

Gjorde det to ganger på forrige bil, og en gang på den jeg har nå. Men husker ikke hva det kosta, for hadde den egentlig inne for andre ting :p
Selve oppstramminga var jo bare en filleting..men timelønna skal de jo uansett ha :p

Gjorde det to ganger på forrige bil, og en gang på den jeg har nå. Men husker ikke hva det kosta, for hadde den egentlig inne for andre ting :p
Selve oppstramminga var jo bare en filleting..men timelønna skal de jo uansett ha :p

Ikke billig nei. Hva slags bil har du?
Håper jeg klarer det selv uten å ødelegge deksel:p hehe

Ble sykemeldt 100% i forrige uke, og har egentlig vært i dårlig form siden det. Men skal prøve å nyte tiden frem til fødsel. Dagene går med siden jeg har barn fra før, og mannen min reiste i Nordsjøen Idag. Prøver å få gjort litt ting i huset, når formen er god, ellers strikket jeg på babyteppe i ledige stunder, og gleder meg til å ta fatt på ny sesong med "orange is the new black"

Så må jo babytøyet vaskes, og de siste kles innkjøpene må gjøres.

Jeg har vert sykemeldt 1mnd nå,også går jeg ut i permisjon om en ukes tid. Jeg klarer ikke å gjøre så mye,er veldig trett og ett bekken som ikke fungerer. Mye svimmel og i generelt dårlig form. Synes det er kjempe tungt nå ;-) *klage klage*
Er mye som skulle ha blitt gjort,men har heldigvis en super samboer som både vasker hus og ordner. Bruker mesteparten av tiden min på min aktive 2åring som snart skal bli storebror <3
Alt er klart til lillesøster kommer,har bare å gjøre klar senga,vugga og vogna igjen.

Hmm..hørtes ikke dumt ut. Hva kosta det å få noen til å vaske hele bilen inni og utenpå? :p

Jeg har middels stor bil, suzuki xl, betalte 500 for vask inne og 300 for vask ute hos Stavanger bilvask. Da var bilen skikkelig skitten inni, de varierer fra 300 og oppover. Jeg har brukt bilen som hundebil og gubben har frakta ved og alt mulig i den så de brukte litt tid. Men den ble skinnende ren og jeg syns ikke det er så dyrt. Men klart skal man gå over til å få rens av tepper og boning på bilen så koster det mer.

Back
Topp