Hva fyller dere ventetiden med?

matka

Blir kjent med forumet
Ja, da ble jeg endelig ferdig med skole i uke 37! Det ble litt som å gå av med permisjon, tidsmessig ihvertfall. :p Lurer veldig på hva dere bruker/tenker å bruke de siste friukene mens dere venter på baby, på? :)

Kjeder meg:p haha
Nå har jeg gått hjemme siden september da og har hatt lite med energi, så jeg er vel ikke noe prakteksemplar;)

Men jeg prøver å få ordnet i stand litt til baby kommer. Har strikket og snekret litt, og sovet masse:o

Kjeder meg her også hoho.

Har også gått hjemme en stund, men forsøker å komme meg ut, møte venner, ordne babyting.
Får stadig høre "men er det så lurt at du er ute da" skal jeg sitte hjemme å glo i taket til ungen vil ut? Hell no.

Kjeder meg her også hoho.

Har også gått hjemme en stund, men forsøker å komme meg ut, møte venner, ordne babyting.
Får stadig høre "men er det så lurt at du er ute da" skal jeg sitte hjemme å glo i taket til ungen vil ut? Hell no.

Hvorfor skulle ikke det være lurt? Bare bra å være i bevegelse da:)

Sover og kjeder meg.... Lange dager!

Prøver å komme meg ut litt med venner og så suller jeg rundt hjemme, styrer litt i hagen og trener :p er veldig lite produktiv!!

Ah, ikke særlig gøy med lite energi. Har hatt et bra svangerskap, men de dagene som har vært tunge har vært veldig tunge. Beundrer de som har det sånn i lange perioder og ikke bryter sammen! Godt dere passer på dere selv også, det er det samme som å passe på baby :)

Idag har jeg startet prosjekt kjøkken: alt skal ut av skap, skuffer og kjøleskap slik at jeg får vasket og reorganisert etterpå. Kroppen vil sove, men hodet vil ha alt plettfritt til når baby kommer!

Prøver å komme meg ut litt med venner og så suller jeg rundt hjemme, styrer litt i hagen og trener :p er veldig lite produktiv!!

Oi, så tøff du er som trener! Hehe, er vel bare å nyte å være lite produktiv nå. Lurer på hvordan livet blir om noen uker :p

Her går dagene med til å kjede seg, husarbeid (går man virkelig tom for det noen gang??), ta meg av frøkna, legetimer, finne på ting (stort sett hobbyen min), prøve å få gjort ting frøkna vil, sløve, henge på nett... egentlig ikke så mye spennende som jeg bruker tia på :P

Er jo hjemmeværende til vanlig med ME, så ikke noe nytt for meg :p men her går dagene til husarbeid, serier, nettshopping(Ebay bla Hallelujah), så syr jeg gjerne litt om jeg orker, sover, tar en lunsj med veninne feks osv :p dagene går sakte, gleder meg til å få baby som tar tiden <3

Vi pusser opp forskjellige møbler og handler det siste vi trenger til babyen kommer :)
Prøver også å være litt sosial og rydder overalt :p

Syr babynest :D ellers er det den kommende storebror som tar all tid ;) og husarbeid, never ending story...:wtf:

vært hjemme i litt over en mnd allerede, da eksamenen var ferdig tidlig i mai. mange langem og kjedelige dager da formen er så elendig at det er minimalt jeg får gjort - og konstante smerter i kroppen.

Men fyller endel av tiden med forumet her og strikking :) Er stortsett inneværende da samboer har bilen på jobb hver dag (og magen er så stor nå at jeg rekker ikke pedalene uansett uten å presse mot rattet :p ), så ser ikke så veldig mange om dagene heller :p Men klarer ihvertfall å ha hjemmelaget middag til mannen når han kommer hjem fra jobb. Blitt glad i kokkelering gjennom denne graviditeten :p

Jeg gikk ut i permisjon på mandag, og prøver å gjøre alle prosjekt som har stått på vent den siste tiden:
- vaske bil innvendig/utvendig
- vaske rundt på alle rom (mangler fortsatt stue og kjøkken)
- vaske og organisere babyklær
- sortere bilder på data og bestille fotobøker fra 2010 og frem til 2015
- rydde opp i alle andre filer på data, iPad og iPhone og formatere disse på nytt
- se alle sesonger av game of thrones på nytt før vi begynner på den siste
- sove masse :P

Er i jobb enda, men når jeg går ut i permisjon er planene å få vaska hele huset skikkelig og kose meg med de store som har sommerferie :)

Oj du, nå har jeg en uke til i jobb før ferien starter! Men de dagene jeg har hatt lite jobb eller har fri (og fra ferien starter) så ser det ut slik:

Er det dårlig vær ser jeg på serier, fikser barnerommet/stelleplass/vasker klær og utstyr osv osv. Innreder! Er det fint vær ligger jeg ute i solen/skyggen og hører på forskjellige podcaster :) ellers går jeg også på gravidsvømming og er med venninner som også er hjemme i mammapermisjon/har ferie!

Har enda denne og neste uke igjen med jobb...
Men har hatt litt ferie innimellom da. Dagene har vel gått med til litt shopping, soving...mye serier :p
Så har jeg vaska ned hele soverommet..vaska på babyklær osv.
Når permisjon begynner skal bad og kjøkkenet vaskes :p så har man litt å ta seg til :)

Ah, ikke særlig gøy med lite energi. Har hatt et bra svangerskap, men de dagene som har vært tunge har vært veldig tunge. Beundrer de som har det sånn i lange perioder og ikke bryter sammen! Godt dere passer på dere selv også, det er det samme som å passe på baby :)

Idag har jeg startet prosjekt kjøkken: alt skal ut av skap, skuffer og kjøleskap slik at jeg får vasket og reorganisert etterpå. Kroppen vil sove, men hodet vil ha alt plettfritt til når baby kommer!

Begynner å bli ganske så lei av å ikke orke noe, så blir egentlig ganske deprimert av det:p med det er bedre enn å være på jobb med dårlig arbeidsmiljø;)

Skulle vel ha vaska litt mer her også, men jeg orker rett og slett ikke. Tok kjøkkenet i går og var helt utslitt etterpå:p haha

Startet ferien min i går, vil prøve å få unna litt småtteri hver dag, som f.eks bilvask og den utømmelige skittentøyskorga... 2 åringen tar det meste av tiden uansett, og husarbeid resten ;) men i dag har jeg slått på stortromma og tatt manikyr og pedikyr :gen053

Startet ferien min i går, vil prøve å få unna litt småtteri hver dag, som f.eks bilvask og den utømmelige skittentøyskorga... 2 åringen tar det meste av tiden uansett, og husarbeid resten ;) men i dag har jeg slått på stortromma og tatt manikyr og pedikyr :gen053

Bilvask! Der sa du noe!
Pokker..kan ikke sette barnesete inni bilen vår før den er grundig vaska :p

Back
Topp