Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjeder meg her også hoho.
Har også gått hjemme en stund, men forsøker å komme meg ut, møte venner, ordne babyting.
Får stadig høre "men er det så lurt at du er ute da" skal jeg sitte hjemme å glo i taket til ungen vil ut? Hell no.
Prøver å komme meg ut litt med venner og så suller jeg rundt hjemme, styrer litt i hagen og trener er veldig lite produktiv!!
Ah, ikke særlig gøy med lite energi. Har hatt et bra svangerskap, men de dagene som har vært tunge har vært veldig tunge. Beundrer de som har det sånn i lange perioder og ikke bryter sammen! Godt dere passer på dere selv også, det er det samme som å passe på baby
Idag har jeg startet prosjekt kjøkken: alt skal ut av skap, skuffer og kjøleskap slik at jeg får vasket og reorganisert etterpå. Kroppen vil sove, men hodet vil ha alt plettfritt til når baby kommer!
Startet ferien min i går, vil prøve å få unna litt småtteri hver dag, som f.eks bilvask og den utømmelige skittentøyskorga... 2 åringen tar det meste av tiden uansett, og husarbeid resten men i dag har jeg slått på stortromma og tatt manikyr og pedikyr