Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke snakka med lege jeg heller, har bare bitt tenna sammen og vært litt utilgjengelig på det verste
Mener ei venninne sa at hun hadde fått Paralgin Forte av legen en gang, problemet mitt er at den har null virkning på meg uansett hvorfor jeg tar den
Kan en få naproxen uten resept?
Ja.Kan en få naproxen uten resept?
Problemet er at det gjerne kommer plutselig hos meg, får ikke alltid noe forvarsel før det plutselig kjennes ut som at jeg blir knivstukketTa smertestillende,fortrinnsvis Ibux eller slikt, når du kjenner de første tegnene til begynnende smerter. Du kan også kombinere Ibux og Paracet i verste fall hvis du ikke får kontroll på smertene. Hold føttene varme og resten av deg selv også.
Ikke vent til smertene er store før du tar smertestillende, da er det vanskelig å få bukt med smertene.
Jeg hadde bedt om henvisning til noen andre.Jeg snakka med gynekologen min om det, er veldig plaget. Fikk bare beskjed at slik var det. Enkelte er mer plaget enn andre, skulle bare ta ibux/naproxen etter behov etc:-/ var ikke det svaret jeg ønsket, men men slik er det.
Det høres forferdelig ut! Har du hørt med lege om evt hjelp?skikkelige menssmerter er jo fryktelig vondt.Problemet er at det gjerne kommer plutselig hos meg, får ikke alltid noe forvarsel før det plutselig kjennes ut som at jeg blir knivstukket
Ikke snakket med lege, nei. Har bare bitt tenna sammen og tenkt at noen har det bare mye verre enn andreDet høres forferdelig ut! Har du hørt med lege om evt hjelp?skikkelige menssmerter er jo fryktelig vondt.
Vet ikke ennå om det stemmer,men har hørt at mange får lettere menssmerter etter å ha fått barn,så stå på! ;-)Ikke snakket med lege, nei. Har bare bitt tenna sammen og tenkt at noen har det bare mye verre enn andre
Nå tenker vi å prøve å bli gravide til høsten, så får ta meg en tur til lege etter et (forhåpentligvis) svangerskap
Ikke blitt bedre her i alle fall, heller verreVet ikke ennå om det stemmer,men har hørt at mange får lettere menssmerter etter å ha fått barn,så stå på! ;-)
Ville undersøkt for endometriose.Ikke snakket med lege, nei. Har bare bitt tenna sammen og tenkt at noen har det bare mye verre enn andre
Nå tenker vi å prøve å bli gravide til høsten, så får ta meg en tur til lege etter et (forhåpentligvis) svangerskap