Hva får barna deres til jul i år?

Vi...gulp...slår til med en iphone 5s til 10-åringen (han betaler 4000 selv, men det vet han ikke ennå ;) har spart julaften og bursdag i to år).
Han får også fotballsko og cover til tlf, vet jeg.

Minstemann vet vi faktisk ikke ennå...skulle kjøpe fotballdrakt, men får ikke tak i....Vet han får sjakkbrett og en type bilbanesak av foreldrene mine.

Her kommer det skøyter, hjelm, brio constructor, Lego chima, klær, cd-spiller blant annet til storebror på 5.5

Frøkna på 2.5 får lekekjøkken med noe tilbehør, kassaapparat, klær, perler iallefall. Vet ikke like mye der.

Snuppa på 6 får rattkjelke av oss også får hu bok om jorda fra sine småsøsken.
Twinsa får en brioklovn av storesnuppa, men de får ikke en gave i den forstand av oss, de er bare 11mnder så vi kjøper noevde trenger men gidder ikke pakke det inn. De får nok papir å leke med. ;)
Ellers tror jeg de alle tre for masse klær.

Her:
Av bestefar: Airhokey til å stå på gulvet, messi sengetøy, stor bamse
Mormor: Klær + noe jeg ikke vet hva er
Ene fadderen: penger + noe jeg ikke vet hva er
Andre fadderen: to bøker + ett brettspill
av meg og pappaen, dyret vårt + nissegave: Skylanders trap team, nikko fjernstyrtbil, flipperspill til å stå på gulvet,zoombies,
Han og pappaen får av meg stiga ishockeyspill..

Last edited:
Har kun hun i magen. Hun får ikke før neste år. Kan tenke meg hun blir bra bortskjemt første julen. Spesielt av besteforeldre. Første barnebarn:)

Av oss får jenta vår pysjer og lego friends kjøpesenter. Av mine forrldre får hun lego friends cruisesip og klær. Av svigers får hun hunderfossen familiepark årskort :) så blir det vel mere klær leker osv. :)

Eldste får bilbane, ninja turtles figur, klær og en bok av oss. Vet ikke hva han får av andre.

Minste får en gravemaskin, verktøy, klær og en stor lastebil av oss. Vet at han får cdspiller av svigers.

Mini har fått tilbehør til tripp trapp stolen av farmoren og farfaren, etter mitt ønske.
Fra andre aner jeg ikke. Har ønsket ham klær og leker, så det blir nok mye i den duren.
Vi kjøper ikke i år.

Hun(4år) får nintendo 3dsi av oss. Villkatten brettspill av bebis i magen. Astrid Lindgren sin samling av dvder av besteforeldre på farssiden. Mini i magen får selvfølgelig ikke noe. Men vet at svigerinne har kjøpt til den å

Eldste får sjakkspill av oss, og tilleggsgave fra nissen ( ikke at han trur på det, men småsøsknene gjør,) Så får han dragetreneren 2 og 400 kr :) Han er 11 år

Gutten på 5 får robotdinosaur - og av nissen skattekiste fra kaptein sabeltann

Vesla på 3,5 får flyvende fe, og fra nissen så får hun aktivitetsbok og par pyntearmbånd :)

Ellers vet jeg de får sengetøy de trenger, prinsessekjole, kaptein sabeltann sverd, gavekort, penger, brettspill, ullklær osv. :)

Seksåringen får infinityspill til xbox og furby i alle fall. Vet ikke hva hun får av resten av familien.

Ettåringen får togbane, lekebil, jakke, akebrett og sko som jeg vet om :-)

4åringen får svømmekurs fra oss, bok og film fra lillebror, lego tog fra mine foreldre, bilbane og sånn sparkesykkel med ski på av svigermor og mannen og noe penger av oldeforeldrene..

Lillemann på 7 1/2 mnd får bilstol av oss, en liten leke fra broren, gåstol fra besteforeldrene, klær fra de andre besteforeldrene og penger. Han blir nok å få mye klær i år etter ønske fra meg :)

Gutten på 5:

Av oss: Klokke for å ha på hånden.
Mine foreldre: CD-spiller til rommet
Ellers får han:
Lego, nye gardiner til rommet, spiderman wallstickers, penger på konto.. Og mye jeg ikke vet :)

Jenta på 3:
Av oss: Stige rattkjelke
Ellers får hun:
ReimaTec vårdress, boklist fra KidsConsept.. og mye mye mer som jeg ikke vet :)

Babyen:
Får av oss: En stol til rommet sitt og en lilleba sovepose + biteleke

Ellers får han:
Gåvogn, ReimaTec vårdress, Stokke tripp trapp stol og mye jeg ikke vet

Hun får:
Fra meg: Sofia den første kjole og dukke, neglelakk og litt dilldall.
Fra pappaen: Sofia den første smådukker og noe småtterier (klistremerker, bøker og et spill)
Mormor og bestefar: dukkehus med møbler.

Her får de hver sine motorsykkler. Eldste sin går i 3 km/t og yngste sin i 1,5 km/t. ImageUploadedByBV Forum1419116972.324709.jpgImageUploadedByBV Forum1419116986.775143.jpg

Så får de seg hver sin barne stressless i skinn (svarte) som kan legge bak rygg og ut med skammel :p

Eldste får radiostyrt bil og yngste noen småleker.

Så får de hver sine læringsspill. Tilpasset alderen.

Dette er bare fra meg da, vet ikke ka de får av de andre. :)

Av oss får hun et tegnebrett (har akkurat fått storseng og ny bilstol!). Vet hun får dukkevogn og trunkikoffert av mamman min og vårdress av tanta si.. Ellers vet jeg ikke hva hu får, blir spennende å se! :)

Sjuåringen får nye slalomski og sko av oss og en genser fra lillesøster. Minste er 10 mnd så hun får en pekebok av storebroren. Av oss har hun allerede fått gå-vogn. Ikke noe vits i å pakke den inn å la den ligge når hun trengte den nå.

Back
Topp