Hva får barna deres til jul i år?

Minste får tre leikehus med brannstasjon og politistasjon, brannmann sam bil og tegnestaffeli samen med broren fra nissen. I tillegg veit eg at han får el tannkost, Jack sjørøverskip, og vertøykasse av andre.

Storebror får Lego Castle, ridderborg og staffeli.
I tillegg veit eg at han får ninja turtles figur, ullkle, figurer til ridderborga og noko meir Lego.

Begge får Batman pysj i kalender pluss julestrømpe med godteri, frukt og blad.

Håpar dei får strikkeull fra svigermor som vanleg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bilbane og politihelikopter av oss ;)

5åringen får vadebukse, nye bukkene bruse boka, noe dinosaurskjelettutgraving (? Veit ikke helt hva det er :-P), islageboks og termos, av oss, lillebror og nissen :-) (Veit ikke hva faren har kjøpt)

8mnd får gåvogn av oss og klosser av storebror :-)

Veit ikke om noe de får av andre :-)

Av oss får vår snart treåring et akebrett med ratt og et Doktor McStuffins puslespill med fire forskjellige bilder å pusle. :)

Av andre får hun sikkert klær og leker som togsett og duplo.

Mest hobbyting, playdough, tegnesaker, aktivitetsbok osv, og så en haug med duplo. Vet at besteforeldrene har kjøpt gode ullklær. :)

Her er mini så liten at han ikke får julegave fra oss :) Han får det han trenger, når han trenger det. Ikke forstår han dette med gaver ennå heller..

Storebror på ni får Transformersfilmene 1-3 bluraypakke, hettegenser fra Liverpool, Amiibofigurer, puslespill, ulltøy og noen flere småting som jeg vet om.

Storesøster på syv får Elsadukke, ytterjakke fra Liverpool, Monster High sengesett og puslespill, en Amiibofigur, (ull)klær og litt småtteri som jeg vet om.

I tillegg får de to et par spill (super smash bros og Lego marvel til WiiU) på deling.

Lillesøster på snart to får duplo, bøker, puslespill, leker til badekaret, en del (ull)klær og pysjer som jeg vet om.

Lillebror i magen får forhåpentligvis ikke så mye (her arves det!), kanskje en tripptrappstol, men håper det ventes med den til utpå nyåret (termin i februar).

Vi kjøper ski-og sykkelvogn sammen med svigers, det blir hennes gave. Hun er 9 måneder, så hun skjønner ikke bæret uansett:)

5åringen: flere pakker lego, bilbane, klær, leggskinner og fotballsokker, Branndrakt, faktabok om planeter.

3åringen: My friend Cayla, Barbiebil, Lego Friends, Elsa og Anna-pysj.

1åringen: Koffert, garasje fra Fisher Price, endel ullklær, puttekasse med lyd og akebrett.

3 åringen vår har blitt veldig glad i å "lage mat" til alle rundt seg. Så av oss får han derfor et stort sett med lekemat og en pakke med noen lekegryter og stekespade, visp osv :)

Av andre vet jeg han får blandt annet Kaptein Sabeltann klær, litt lego, doktorkoffert og klær :)

Lekekjøkken og sing along kort fra oss (17 mnd) :) vet ikke hva han får av andre :)

Lille blir 7 uker 1. Juledag... Vært nok å styre med siste tida så ikke kjøpt gave til ho.... Har det ho trenger foreløpig.... Får så mange andre gaver....

Vet ho(vi:P) får babycall..

Eldstemann på 7 år ( 8 år om 4 uker):
Av oss får han ny Ipad
Av oldeforeldre får han sjakk, og dey nye Skylander.
Av morfaren får han nye ski med sko og staver.
Så får han noen Skylanderfigurer av søsknene.
Så får han mye mer, men aner ikke hva.

Mellomste på 5 år (6 år om 3 uker):
Av oss: Ny Ipad
Oldeforeldre: lysekrone til rommet, brettspill, stikka klær.
Morfar: Dr.Mcstuffin ting
Av søsknene: Nintendo Dsi (tror jeg) med en del spill til.
Og mye mer som jeg ikke aner :-)

Minstemann på 2 år:
Av oss: vet ikke, må ut på hadteshopping i morgen.
Av oldeforeldre: elektrisk 4hjuling som han kan sitte på. Og noen småting utenom.
Morfar: fjernstyrt McQueen :-)
Og mye mer som jeg ikke aner :-)

3,5-åringen får nytt lekekjøkken (med grytesett og matvarer i tre) av oss, Spiderman legofigur av lillebror, Batman badekåpe og -joggebukse av "julenissen" ;) Vet ikke hva han får av andre.

Ettåringen får akebrett og bamse av oss. Vet at han får en del ullklær av familien (har ønsket oss det).

wii u til eldste og ipad mini til yngste.... vet de får lego, sparkesykkel, akebrett, brettspill, spill til wii/PS3

En turtles nattlampe og Lego til gutten på 4 :)
Vet han får ullklær av mamma...
Resten vet jeg ikke :p men nok gaver blir det vertfall :o

Back
Topp