Hva er magefølelsen din for kjønn?

jeg har veldig følelse på gutt

*opp*

Magefølelsen sier gutt, men det er vel lov å håpe på jente? :)

Oppdatert

Jente

Jeg har tre gullgutter :-) , og den jeg mistet var også gutt. Så nå sier magefølelsen att da kommer sikkert jenta nå. Hehe.

Gutt

Men magefølelsen min er ikke helt til å stole på når det gjelder sånne ting, med tanke på forrige sv.skap

Gutt!

Tror det blir gutt. Men det trodde jeg sist også og da var det jente:p
Men holder en knapp på gutt!

<3 Lille Engel Aug12 <3

Gutt mente hun som tredde et langt hårstrå gjennom en gull giftering og holdt den rolig over håndleddet mitt. Først gikk den i alle retninger, stilnet og deretter gikk den i kraftig pendel bevegelse! Rare greier. Hadde den gått i sirkel ville det bli en jente. Time will tell :)

Jeg har egentlig mest lyst på en liten jente, men jeg føler jeg får en gutt... vi er fryktelig uenig om guttenavn, og føler kanskje at det skal være litt vanskelig for meg, så jeg får vel gutt... hehe

Men om jeg får en gutt, så blir jeg kjempe glad for det også :)

Gutt mente hun som tredde et langt hårstrå gjennom en gull giftering og holdt den rolig over håndleddet mitt. Først gikk den i alle retninger, stilnet og deretter gikk den i kraftig pendel bevegelse! Rare greier. Hadde den gått i sirkel ville det bli en jente. Time will tell :)

Har ikke det noe med pulsen å gjøre? Jeg prøvde det også, men var så skeptisk til det at den bevegde seg ikke i det hele tatt...

Igår var det en som fortalte meg at hvis nesen min blir bredere så får jeg gutt.. hehe

Back
Topp