Hva er magefølelsen din for kjønn?

Oppdatert :)
 
Magefølelse gutt.
 
Uff denne gangen har jeg null magefølelse på kjønnet. Men har 2 jenter her hjemme som har bestilt lillesøster og en gutt som håper på lillebror siden han er eneste gutten blandt 7-8jenter
 
Magefølelse sier jente men alle sier jeg har gutt i magen. Så har begynt å si han når jeg snakker om babyn i magen. Var akkurat det samme sist svangerskap :)


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
Magefølelsen sier gutt, i og med at jeg er kvalm denne gangen og det var jeg ikke når jeg gikk gravid med jenta! Men blir like glad uansett hva det viser seg å være.. Håper bare at det bare er én unge der inne :p
 
Oppdatert :)
 
hsr tre jenter fra før, og har nestn en forventning at det er jente denne gangen også :p men om det er det finner jeg ut i november :)
 
Jeg tror gutt :)
 
Jente
Har hatt det på følelsen hele tiden, pluss at ALLE førstefødte i flere generasjoner både i hans og min familie er jenter, uten et eneste unntak. UL i uke 12 sa også at det så slik ut. Er spent på OUL jeg :)
 
Magefølelsen sier Jente. Men får se neste uke på oul :D spent, håper h*n ligger riktig vei :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ser jeg trodde jente tidlig i graviditeten her, nå er jeg bombesikker på gutt ;-) hehe! Får se på OUL i morgen!!
 
Back
Topp