Hva er magefølelsen din for kjønn?

Magefølelsen sier gutt :) Men samme sist men da ble det jente :p Så vi får se! Håper på gutt siden vi har jente nå,men alt er velkomment :)

Fornuften sier at det blir gutt for jeg har to gutter fra før, men jeg (og nok også gutta) håper på en rosa lillesøster.
Sett meg opp på jente så får vi heller justere det, det viktigste er uansett at babyen er frisk.

Jeg har ingen magefølelse i det hele tatt jeg. Kanskje jeg heller litt mot gutt. Har en av hver fra før, så jeg er helt 50/50 på hva jeg ønsker....

Ja det er helt rett det :-) så min gikk frem og tilbake.
Brukte gullringen min og ett hårstrå fra meg selv :-)
Så er spent på om det stemmer denne gangen oxo :-D

Har ikke egentlig noe følelse for noe kjønn enda. Men mulig gutt, siden jeg har vært 100% sikker på jente tidligere, og ikke har de helt samme symptomene denne gang

Har en sterk magefølelse på jente. I følge fødselskartet har jeg rett, men det gjenstår jo å se. Er forsåvidt egentlig det samme hva det blir. Kjekt med en av hvert kjønn, men hadde vært kos å få bruke kjolene og de rosa babyklærne etter storesøster også. :rolleyes:

Magefølelsen sier jente da jeg har litt ulike symptomer fra forrige svangerskap

Jeg har følelse på gutt.. :)

Jeg har ingen aning, men mannen sier at det blir jente. :-)

Tror det blir jente denne gangen, var det første jeg fikk opp i hodet etter testen ble tatt..:)

Jeg tror jente, mannen tror gutt!

Jente. :)

Back
Topp