Hva er jobbene deres ? :-)

Student på heltid og deltid på butikk.. Enn så lenge.. :-o lange dager å gå 8t. lørdagsskift alene uten pause..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jobber deltid petroleumsingeniør og studerer for å ta min master :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nyutdannet Helsefagarbeider, har ikke rekkt å jobbe som det ennå siden, jeg fikk barn 3 uker etter endt Lærlingtid, så rekker å jobbe 3 mnd, før det er i permisjon igjen :) var ganske hardt på slutten av Lærlingtiden med stor mage og Bekkenløsning var hos Jordmor her om dagen og ho syns det bare var tull at jeg skulle jobbe i de 3 mnd , men men penger må man ha :)
 
Controller(økonom)


1. Mann skal bli storebror
 
Sjukepleiar på sjukeheim, 100% fast stilling:)
 
Jeg lurer på hva alle her jobber som jeg ? :) selv skal jeg begynne som helsefagarbeider lærling den 18 august! Å spent på om jeg klarer å jobbe frem til permisjon. :) ikke helt riktig tima med en skatt nå, men etter 6 års prøving å mer eller mindre gitt opp, så er det det likevel :D


Det går nok veldig bra ❤️
Jeg jobber i hjemmesykepleien og sykehjem, er Helsefagarbeider :)
Meeen, kan nok bli tungt på slutten!
Du er heldigvis lærling og kan gå mye på toppen av grunnbemanningen :) da slipper du heldigvis det tyngste.

Sent from my iPhone using BV Forum



❤️ termin 16.12.14 ❤️
 
❤️ termin 16.12.14 ❤️

Ja ❤️ er positiv til at dette skal gå bra, å innstillingen sier mye! :)

Gleder meg til å begynne i ny jobb! Mye som skjer i løpet av 6 mnd :D
Å forhåpentligvis går graviditeten fortere når man er i jobb ! Hihi ! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, går mye fortere! :)
Men, husk at du skal holde deg unna pasienter som har kreftbehandling. Den beskjeden fikk jeg av kreftsykepleieren vi har på jobb i hvertfall :)


❤️ termin 16.12.14 ❤️
 
Back
Topp