Hva er jobbene deres ? :-)

Kan jobbe helt normalt så lenge man er i fin form:) ingen problem:)
Sist fikk jeg bekkenløsning ganske tidlig, så måtte tilrettelegge det slik at jeg slapp å gå så mye, så jeg var mest på de nærmeste rommene.
Men kjenner fortsatt ikke noe av den denne gangen heldigvis! *bank i borde*


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Da får vi krysse fingrene for at den holder seg borte hos deg :)
Jeg hadde ikke bekkenløsning sist, så håper jeg slipper denne gangen også, men man vet jo aldri :) gleder meg til å få begynt med lærlingtiden, selv om den blir kort :p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da får vi krysse fingrene for at den holder seg borte hos deg :)
Jeg hadde ikke bekkenløsning sist, så håper jeg slipper denne gangen også, men man vet jo aldri :) gleder meg til å få begynt med lærlingtiden, selv om den blir kort :p



Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg stortrives i dette yrket i allefall:) kunne ikke tenkt meg noe annet.
Greit å ha lærlingetiden å komme tilbake til når du er færdig i permisjon da:)


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Jeg jobber for tiden med filmproduksjon :)


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Jobber i ambulansen

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3
 
Begynner på sykehjem i 100% fast stilling senere i sommer. Spent på hvordan det blir! Har aldri jobbet på sykehjem før. Har heller ikke sagt at jeg er gravid enda, så gruer meg litt til det..
 
Jobber 100% som koordinator på flyplass.
Travle dager med skiftarbeid og lange dager (9-10 timer) - men jobber fortsatt som normalt og har ikke hatt behov for tilrettelegging enda :)
 
Jeg stortrives i dette yrket i allefall:) kunne ikke tenkt meg noe annet.
Greit å ha lærlingetiden å komme tilbake til når du er færdig i permisjon da:)


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
Ja godt å vite at jeg her noe å komme tilbake til :D ! Å tror vente tiden med 9
Mnd blir kortere når man er i jobb :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Begynner på sykehjem i 100% fast stilling senere i sommer. Spent på hvordan det blir! Har aldri jobbet på sykehjem før. Har heller ikke sagt at jeg er gravid enda, så gruer meg litt til det..

Nesten i samme situasjon vi da egentlig, jeg må også si det til en ny starta jobb. Gruer meg en del til å fortelle deg, men tenker at dem kanskje forstår situasjonen også! :) fortell meg gjerne Åssen det går når du har fortalt det :) jeg blir nok ikke å si noe før i september, om jeg ikke har vokst mye rundt magen innen da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg jobber som avdelingsleder og har ansvar for ca 50 ansatte. Starter ny jobb 1. August som daglig leder i butikk. Er pr nå sykemeldt og gruer meg til å fortelle ny arb giver om graviditeten. Vil ikke fortelle før etter ny ul i uke 12. Greit å vite at alt er ok i magen først.
Var sykemeldt nesten hele forrige svskp pga migrene og er i samme situasjon også nå. Kjipe greier!


Termin januar 2015
 
Sykepleier på sykehus i 85% stilling. Jobber foreløpig som normalt, men nå i helgen måtte jeg ringe meg syk. Kvalmen har kommet for fullt og sist var jeg sykemeldt 8 av 9 mnd :( Så spent på hvordan det blir fremover. Heldigvis går jeg ut i 4uker ferie 1.juli :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sykepleier i hjemmesykepleien:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Pedagogisk leder på småbarnsavdeling. Straks jobbet i ett år. Perfekt timing spør du meg. :)
 
Back
Topp