Hva er favoritten på brødskiva?

Servelat eller makrell i tomat... Må helst være litt salt :p savner salami og spekeskinke!
 
Mmm.. Så mye godt :wacky:
Går i det samme her; skinke og ost, Leverpostei, kaviar, fiskepudding, alt med majones på gjerne. Og agurk, tomat, Rødbeter :love017
Jeg har helt sperre på kjøtt til middag, grilling f. Eks takler jeg ikke :scared001 så brødmat er en favoritt til flere måltider. Gjerne hjemmebakt eller spelt :Heartred

Vurderer å fryse ned salamiskiver med mellomleggspapir i en uke, som de sier vi kan... laughing6
 
Leverpostei med majones og agurk :love7
 
Spiser endel salami med agurk og majones, naaaaammmmm!
 
Mmm.. Så mye godt :wacky:
Går i det samme her; skinke og ost, Leverpostei, kaviar, fiskepudding, alt med majones på gjerne. Og agurk, tomat, Rødbeter :love017
Jeg har helt sperre på kjøtt til middag, grilling f. Eks takler jeg ikke :scared001 så brødmat er en favoritt til flere måltider. Gjerne hjemmebakt eller spelt :Heartred

Vurderer å fryse ned salamiskiver med mellomleggspapir i en uke, som de sier vi kan... laughing6

https://www.grilstad.no/produkter/lev-litt-lettere-salami-2
denne salamien er KOKT, og dermed trygg for gravide :) :) :)
 
Hamburgerrygg, hvitost. Hver for seg eller sammen. Når jeg får søtsug går det i Nugatti o_O
 
leverpostei med majones og amerikansk skinke med brelett, gjerne på fine rundstykker, hehe.
PRØVER å spise litt grovere brød evt knekkebrød, men noen ganger MÅ jeg bare ha rundstykker, ass...
 
Haha! Må si at leverpostei blir nevnt flere ganger, ja :smiley-bounce022
Har fått nedsatt appetitt jeg da, men er sulten 24/7. Prøver å få i meg Ritz pga kvalmen og så etterhvert kan jeg spise mat.
Jeg spiser da ristet brød med ovnsbakt leverpostei og rødbeter. Makrell i tomat med majones er også en favoritt :D
hardkokt egg spiser jeg ved siden av innimellom :chicken:
 
Back
Topp