Hva er favoritten på brødskiva?

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Januarlykke 2020
her er det litt smør på flesk om dagen :) :)
Kaviar med fiskepudding, gjerne med agurk på toppen

Sambo syns det er merkelig att noen som ikke kan fordra fisk med unntak av sushi laks sitter å spiser sånt :)
 
Oisann, det var skikkelig kost! Spiser hverken fiskepudding eller kaviar jeg, så styrer glatt unna den skiva :hilarious:

Her går det stort sett i hvitost eller leverpostei, gjerne med agurk på. Så ikke no rare greier her.
 
Jeg har total aversjon mot hvit fisk denne gangen, så fiskekaker ville ikke falt meg inn :p Akkurat nå går det i tomat og agurk med salt og pepper på, har veldig dilla på friske grønnsaker for tiden!
 
Rista brød med smør, brunost og jordbærsyltetøy oppå :)
 
Leverpostei med masse remulade og MASSE sylteagurk på.
Og servelat med MASSE majones. Hihi
Og kaviar med majones. Namm.
Nå må jeg smøre meg en skive, ble jo sulten... :laughing002
 
Egentlig er det ingenting som frister her hjemme. Jeg drømmer bare om ferdigsmurt fra bakeri eller skivene fra kjøkkenskapet og handler ofte på slike plasser :laughing002 Men når jeg først må spise en skive hjemme, så liker jeg best skinke og ost eller servelat og agurk :)
 
Leverpostei med masse agurk, gjerne på ovnsvarm skjeva. Omtrent det einaste som freistar. Kan ete ost, skinke, majones og paprika om det er tomt.
Det einaste eg ellers har lyst på er fårepølse og spekeskinke med eggerøre...
 
Norvegia med mango curry dressing :hilarious:
 
Leverpostei(gule fra stabburet, ingen over - ingen ved siden:laughing002) med en god dose majones. Topper alt med et glass appelsinjuice!
 
Går mye i gulost for tiden, rett og slett fordi det er enkelt. Men tror jeg må finne på noe mer spennende snart.

Det eneste jeg har skikkelig lyst på er salami...
 
Leverpostei(gule fra stabburet, ingen over - ingen ved siden:laughing002) med en god dose majones. Topper alt med et glass appelsinjuice!

Haha her å! Kan ikke få noe annet enn den gule fra Stabburet, da blir det krig i heimen :cool: men kjører sylteagurk på toppen da.
 
Enten servelat og norvegia, eller svigermors hjemmelagede plommesyltetøy :D
 
Back
Topp