Hva er første klesplaggene dere kjøper??? Bilder??? :)

ser for meg det ikke blir så alt for mye shopping her, må bare holde meg unna alt av butikker.. ;) har litt i fra begge guttene.. så om det blir gutt har vi jo egentlig mer enn nok.. :) og dersom det til fødselen viser seg å være ei jente, ja da må pappaen ut på litt shopping, og det må også mamma´n når vi kommer hjem fra sykehus ;) gidder ikke å kjøpe en hau med unisex klær i sv.skapet nå også ikke få brukt halvparten fordi vi likevell kjøper nytt når babyen er født og vi vet kjønn.. :) men noe blir det sikkert, første plagg etter fødsel f.eks.. :)

Jeg hadde ikke engang tenkt på det! Er litt paranoid i forhold til å miste ennå selv om jeg er i uke 9 og burde begynne å slappe av snart. Strikket jakke før jeg fikk positiv test da, så sånn sett har jeg jo allerede et første klesplagg. Når jeg først gidder å sy sammen og feste trådene.. Det er den kjedeligste biten ;)

Jeg har ikke kjøpt noe, men holder på med en liten strikkebukse da:p
Har loftet fullt etter forrige♡ Han gjemte seg på alle 5 UL så vi visste ikke kjønnet - derav endel nøytral str. 50:)
Meen blir nok å kjøpe litt etterhvert! Er jo så koselig!

Har ikke kjøpt noe, og kjenner jeg meg rett kjøper jeg ikke noe før uke 34-36.. Har alt til jente, så hvis det blir det slipper jeg å kjøpe noe som helst.. :P Er ikke så glad i å shoppe ;)

ImageUploadedByBV Forum1411940693.585915.jpg

Har strikket jeg!!! Om det blir en gutt ... Må jeg bare strikke nye i blått !!! Hehe

Back
Topp