Hva er første klesplaggene dere kjøper??? Bilder??? :)

Nei, men ka faen :|
Hva og hvortid får vi bruk for det der???

Er det man får på seg rett etter fødselen, fordi man blør mye rett etterpå samt de første dagene. Panser-bleier kaller jeg det, for tror ikke det finnes et mer dekkende navn enn akkurat det :D

ImageUploadedByBV Forum1410785447.775495.jpg
Kjøpte en hvit ullbody. Er veldig fan av ull fra nøstebarn så tenkte at dette plagget fikk være det første.. 1. Plagg = symbolsk handling på at d faktisk skjer :D

Sent from my iPad using BV Forum

Sist kjøpte jeg allerede rett etter positiv test. Har MYE fra sist. Skal på ul på fredag. Ser alt bra ut da kjøper jeg gjerne noe etter den, spesielt om det er tvillinger tenker jeg

Blir nok å vente noen uker til jeg vet alt er greit. Vi har jente fra før også, så har jo egentlig alt om det blir en jente til ;-)

Jeg har huset fult med babyklær etter gutta mine. Faktisk alt som trengs. Så kjøper ingenting hvis ikke det viser seg å være jente da:P vente til vi får vite

Har også masse spart etter barna mine, spart på bare det fineste. Vi skal ikke vite kjønnet på ultralyd, vi vil vente med overraskelsen til fødselen. Kommer til å gå gjennom klærne etter barna og kjøpe endel nytt også selvsagt.
Kjøpt sko allerede, hvite med "I <3 dad" i str 0-3 mnd.

Du virker rimelig sikker på å få jente må jeg si:) Er det en følelse du har eller vet du noe så tidlig?

Jeg har hatt en følelse på det ... men jeg blir like glad om det er en liten Emil Selvsagt....
Men vi synes begge det hadde vært herlig om det var en liten Otilie ;)

Ikke kjøpt noe enda. Har mye etter jenta vår på 2. Så venter med å handle til vi vet kjønn ;)

Her blir det nok litt venting før jeg kjøper noe. Har mye gutteklær fra forrige gang også er det allerede et par jenter i familien, så arving blir det nok mye av uansett kjønn. Har planer om å kjøpe et par små søte kjoler dersom det blir en jente eller et par plagg til gutt dersom det blir det (man må jo få shoppe litt), men ikke før vi vet at spiren sitter og alt er vel og bra.

Vi har ikke tenkt til å kjøpe noe på en god stund. Så med mindre jeg går crazy, venter vi nok ihvertfall noen måneder til. :-l

har masse etter gutta ♡ blir det en jente (noe jeg ikke tror) må vi shoppe en del.
men blir uansett ikke før vi har vert på oul

Back
Topp