Hva er første klesplaggene dere kjøper??? Bilder??? :)

Så søte klær. :) Har ikke kjøpt noe enda, vært rundt å kikket litt, men har blitt med det enda.
Tenker siden jeg/vi får ett maibarn, så er mye av klærne i butikkene nå ment for mere høst og vinter så venter nok litt med å handle klær.:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har uante mengder arvetøy liggende. Hvertfall om det blir jente. Så er egentlig ikke behov for å handle så masse.. Men litt nytt må det vel bli :) men ikke helt enda...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke kjøpt noe ennå. Vil vente litt til, og gjerne vite kjønn. Dessuten tror jeg at når jeg først har begynt å shoppe er det ingen vei tilbake x) Tror jeg kommer til å gå bananas :)

Kommer nok ikke til å kjøpe noe. Her har vi liggende 100-vis av plagg etter 2 jenter. Om det viser seg å bli gutt derimot. DA må jeg på shopping

Jeg har ikke kjøpt noe ennå. Vil vente litt til, og gjerne vite kjønn. Dessuten tror jeg at når jeg først har begynt å shoppe er det ingen vei tilbake x) Tror jeg kommer til å gå bananas :)

Hihi... ❤️ kommer til å gå helt amokk ;)

Så herlig!
Men vet du allerede at det er jente eller er det bare gjetting på gang? Hehe..

Hehe.... Kun gjetting.... og ønsker... men... blir like glad i "hva det skulle bli" uansett selvsagt!!! Men er jo lov å ønske Gutt er kos det å... Men faren har 2 gutter... og ønsker også jente nå :)

Skal ta med storesøster på handletur når hun får vite,hun spør ett baby hver dag nesten så hun kommer til å gå amok i butikken.

Back
Topp