Hva er du fysen på? :)

miss_88

Blir kjent med forumet
Er det noe spesielt du går rundt å har lyst på hele tiden?
Kansje noe du vanligvis ike ville spist? :p

Jeg vet ikke HVa det er jeg vil ha, jeg bare kjenner at jeg har et sug etter ettellerannet,
å det driver meg snart til vannvidd! :p haha

Forrige sv.skap hadde jeg dilla på honningmelon! Dt var desverre ikke det som dro denne gangen :p
 
Kjenner den samme følelsen.. Sist svangerskap var jeg dilla på alt som var fett, altså hamburgere osv. Jo mer fett det rant jo mer hadde jeg lyst på det xD Ganske disgusting, håper ikke det er det nå igjen.
 
Hadde ikke noen spesielle diller forrige svangerskap, og har ikke noe enda. Men kan jo fortsatt komme.. honningmelon er godt og forfriskende da, :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Kjenner den samme følelsen.. Sist svangerskap var jeg dilla på alt som var fett, altså hamburgere osv. Jo mer fett det rant jo mer hadde jeg lyst på det xD Ganske disgusting, håper ikke det er det nå igjen.

En utrolig irriterende følelse igrunn!! :p hehe
Åh, det er ganske mange som får dilla på junkfood vet jeg, men det håper jeg ikke at jeg får heller! :p haha
 
Sjokolademelk :Heartred

Forrige gang også:D
 
Hmm. Går og ser etter et eller annet hele tiden, men ender opp med grønne druer og HAVRE knekkebrød. Det er vel ikke det værste.

Men det spørs da. Er kun 5+1 enda....
 
I forrige svangerskap var det isbiter og vannmelon. Veit ikkje om eg har fått nåken diller ennå, eller- eg drakk appelsinjuice før idag, og det var vanvittig godt!! Har lyst på ein til!!!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige gang var det klementiner og iskaldt vann (gjerne med is i). Denne gangen er det iskaldt vann igjen, melk og ahlgrens biler :p Er veldig glad i alle disse tingene til vanlig også, men MÅ ha når jeg først kjenner lysta, og spiser/drikker mye mer av det enn vanlig, og får liksom ikke nok .. :p
 
Jeg har lyst på NOE, spiste vårruller i sta og det var så godt! Og nå vil jeg ha mer...
Forje gang fikk jeg dilla på kokt egg på brødskive med kaviar. Spiste det i går og det var diiigg!!! Så jeg tror jeg vil ha alt! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Egentlig ikke lyst på noe pga kvalmen. Men hadde fløte utgått på dato som fortsatt var ok, så,den ble creme brulee :)
 
Åh..namnam! Egg er så godt :D hehe Har lagt meg, mn fikk nesten lyst til å stå opp å spise egg på brødskiva :p haha Som jeg sa til samboern min i helga.. Jeg er så "hekje" (vet ikke hvilket ord jeg skal oversette med :p) Har lyst til å spise noe heletiden..Er sikker på jeg kunne spist en hest å sovet et døgn!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må være vann i såfall :p iskaldt vann :)
 
Brødskive med leverpostei,majones og sylteagurk :D Spist det hver dag i en god uke nå. Prøver å kombinere med litt appelsinjuice og så får jeg i meg litt jern. (Slet med mye jernmangel med førstemann)

Har og litt mer lyst på hamburgere med pommes frites, enn jeg vanligvis har lyst på..Men prøver å begrense det til kanskje 1-2 små omganger i måneden..og evt lage hjemme istedenfor...

Med førstemann hadde jeg egentlig ikke noe jeg hadde lyst på...Eneste var siste ukene før fødselen,da måtte jeg ha sånne lovehearts!
 
Jeg vil ha noe....hele tiden :happy Sulten konstant og veldig lyst på sjokolade. Great :p
Forrige svangerskap var det sjokomelk som var tingen :)
 
I dag har jeg forøvrig veldig lyst på vaffler :p
 
Det hadde ikke vært grusomt med en cheeseburger fra McDonalds akkurat nålaughing7
 
Hmmmm.. Ble vill etter burgere og cola sist, noe jeg aldri spiser eller! Gikk opp 50% i kroppsvekt så håper jeg blir en vannmelon og isbiter person denne gang;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp