Hva er du fysen på? :)

Foreløpig er jeg ikke fysen på noe spesielt, men drikker enorme mengder vann med isbiter :)
 
Knekkebrød med ost å paprika.... Og iskaldt vann, har det på imsdalflaska mi hele tiden nå :)
 
Mat.. mat generelt. Jeg er så mat mums! Kokt egg på brødskive med majones og kaviar er blandt favorittene. Pizza ligger ikke langt bak. Jeg tror jeg craver mere fett rett og slett.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Av en eller annen grunn fikk jeg kjempe lyst på loff og reker nå.. Tror jeg må legge frem ønske om reker i helga til mannen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Åååå! Det har jeg lyst på! NÅ!
 
Spiser mye appelsin :)
Ellers vil jeg ha løkringer i hvitløksdipp, pizza, og generelt junk.
Hadde lenge lyst på logg og reke så spiste meg stappmett på det en dag og da gikk lysta over :p
Jordbær melk hørtes veldig godt ut.
Skal i bursdag i morgen og spise pavlova :D <3
Jeg har hund, så noen som spor oppi her ;)
 
Appelsin..og hjemmelagd husmannskost :) ellers er det ingenting som frister..spiser for å overleve...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
ALT! Skikkelig matvrak for tida! Salat med masse digg i er storfavoritten. Hadde dilla på tomatsuppe første uka men spiste meg litt lei :p ellers har jeg fryktelig lyst på bacon, sist gang var det svinekoteletter så holder meg til samme dyret :p haha

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sist mista jeg helt lyst på kaffe, sjokolade og hvitost.

Denne gangen går det med koffeinfri, appelsiner er fortsatt en favoritt, men jeg er ikke skikkelig fysen enda.
Sjokoladen er jeg heller ikke så god venn med som tidligere og ost.. vel problemet med osten sist var ost på pizza. Bare en liiiiiten bit var litt mørk stinka det brent for meg og jeg fikk brekninger.
 
Annanas!! Mmmmm :)
 
Vannmelon, appelsin, pære, friske juicer og søtsaker! :D sjokolade er ikke like fristende som før og fet mat klarer jeg ikke tenke på en gang ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her er det ikke noe spesielt som jeg kommer på, men jeg MÅ ha noe hele tiden, uavhengig om jeg er sulten eller ikke, og det er forskjellig fra gang til gang hva jeg vil ha. Er sulten hele tiden i tillegg, så blir nok noen kilo ekstra her:p Fet mat frister veeeldig! Men heldigvis frister frukt og sånt veldig også:)
 
Får lyst på vannmelon,Kiwi, juice og friske ting.. Men er en del kvalm så prøver å få i meg litt Pepsi og salt kjeks, jeg er Pepsiman men nå smaker det bare ikke d samme..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går fikk jeg skikkelig lyst på salmiakkdrops. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk plutselig lyst på tress-is igår kveld. Men bare vanilje og sjokodelen. Heldigvis orket samboern å dra på butikken :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Drikker plutselig cola igjen. Så godt mot kvalmen... Håper jeg klarer å slutte når kvalmen gir seg!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Måtte innom butikken i går for å handle inn litt småting(har jo lyst på noe HELE tiden, så må jo fylle skap og skuffer her, til mannen er på jobb hele dagen!). Da fristet det faktisk mest med frukt! Epler og vaniljekesam, druer, noe godt pålegg til brødet osv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp