Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lakris er godt for kvalmen min har jeg funnet ut tilbud på smågodt på rema så kjøpte med div lakris i en liten pose tidligere i dag godt å ha i reserve på jobben.....
Solo.... Og jeg som aldri har vært så glad i det. Men den må være på boks. Er ikke like godt fra flaske eller glass. Men det er heldigvis ikke sånn at jeg MÅ ha det. Bare til kos
Jeg drikker Cola Zero hele dagen pga. kvalmen. Og nå har jeg fått kick på cherrytomater. Spiser gjerne en eske om dagen og det gjorde jeg også i forrige svangerskap.
Her er det varm solbærtoddy for tiden faktisk Fått helt dilla på det! Ellers drikker jeg flere imsdalsflasker med kaldt vann om dagen, men det er jo bare bra og noe man trenger
Non Stop har aldri smakt bedre! :-D Også har jeg syyyykt lyst på BonBon sukkertøy (søppeldynga)! Så håper de fortsatt selger det på butikken her, ellers er jeg redd jeg begynner å gråte, hehe. ;-)
Var slik for meg også. Men etter en svk kontroll hvor jeg hadde fått høyt blodtrykk fikk jeg beskjed om å roe ned lakrisspisingen. Den kan gi høyt blodtrykk om du spiser mye over lengre tid.