Hva er du fysen på? :)

Horn med ost og skinke + en iskald cola. I solveggen. Ahh.. :-D

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Cocopuffs♡♡♡♡♡

<3lille spire, november 14 <3

Vedlegg

• 1396524977318.jpg
    1396524977318.jpg
    60,2 KB · Visninger: 12
Slush å Spinnis

Sent from my iPhone using BV Forum

Lakris er godt for kvalmen min har jeg funnet ut :-) tilbud på smågodt på rema så kjøpte med div lakris i en liten pose tidligere i dag :-) godt å ha i reserve på jobben.....

.. og lakris også forresten! det er snadder for en kvalm mage. Tyrkisk pepper, salt sild, heksehyl osv..

Solo.... Og jeg som aldri har vært så glad i det. Men den må være på boks. Er ikke like godt fra flaske eller glass. Men det er heldigvis ikke sånn at jeg MÅ ha det. Bare til kos :)

Jeg drikker Cola Zero hele dagen pga. kvalmen. Og nå har jeg fått kick på cherrytomater. Spiser gjerne en eske om dagen og det gjorde jeg også i forrige svangerskap.

Skikkelig lyst på pommes frites og det er noe jeg aldri pleier spise....

Alkoholfri pærecider!!! Gaaad, så friskt og godt!! (Og usunt og fullt av sukker ;))

Sjokomelk og salt lakris:)

Non Stop har aldri smakt bedre! :-D Også har jeg syyyykt lyst på BonBon sukkertøy (søppeldynga)! Så håper de fortsatt selger det på butikken her, ellers er jeg redd jeg begynner å gråte, hehe. ;-)

Pleier å la flasker med kaldt vann ligge i kjøleskapet, sinnsykt digg å drikke iiiiskaldt vann :)

Jeg har mindre lyst på vanlig vann nå enn ellers! Vann med kullsyre og smak derimot er snadder!

Lakris!!! I alle former! :)

Var slik for meg også. Men etter en svk kontroll hvor jeg hadde fått høyt blodtrykk fikk jeg beskjed om å roe ned lakrisspisingen. Den kan gi høyt blodtrykk om du spiser mye over lengre tid.

Jeg har såååå lyst på cheeseburger :D naaam
Og Mynthon mintdrops :)

Back
Topp