Hva er dine viktigste interesser, hobbyer eller fritidsaktiviteter?

Nettopp! Drømme seg bort, prate med likesinnede, planlegge, være litt bekymret; det tar litt over!
Ja, så enig! Dog mye mer bekymring her enn jeg hadde trodd, kjenner jeg. Begynt å tenke på barnerom, finner fine ting på nettet, men så er det hele tiden noe i meg som sier "hvis det holder, da". :banghead:
 
Jeg spiller mest WoW, men har spilt Sims 4 (og Sims og Sims 3) helt vilt mye. :D Kjøpte noen tilleggspakker på sensommeren og hadde det moro med å lage vampyrer og havfruer. :) Likte også veldig godt Horizon Zero Dawn. Har både pc, ps4 og switch, så har alltid noe å spille. :joyful: Men litt mer motivert for forum nå for tida. :D
Blir skikkelig sugen på å spille nå! 3 år siden sist! Kanskje begynner jeg igjen som gravid :D
 
- Trening (hovedsaklig styrketrening)
- Gå fjellturer eller turer ute i marka
- Gå ut med venninner (kaffe, kino, tur :p)
- Spiller litt piano i ny og ne

Før jeg fikk barn var også reise noe vi gjorde mye av, men det har dabbet litt av. Satser på at vi kommer til å reise litt mer når barna blir større :)
 
WoW, star craft 2 og Heroes og the storm. Har også spilt Borderlands og Diablo III. Mest Blizzard.
Har ikke tatt meg tid på lenge. Er nok også litt redd for å få dilla igjen:D
Den ser jeg! Både samboeren og jeg tok pause fra ca 6 måneder før fødsel til 12 måneder og 1 uke etter fødsel. Har spilt WoW siden 2007, og vet det kan bli mye i perioder. Men balanserer det faktisk veldig bra! Spiller kun når han sover selvsagt. :)
 
Jeg er veldig glad i å trene. Men pga kvalme og trøtthet, så begrenser det seg foreløpig, dessverre. Håper det blir bedre!!
 
Den ser jeg! Både samboeren og jeg tok pause fra ca 6 måneder før fødsel til 12 måneder og 1 uke etter fødsel. Har spilt WoW siden 2007, og vet det kan bli mye i perioder. Men balanserer det faktisk veldig bra! Spiller kun når han sover selvsagt. :)
Jeg har aldri vært noe spille-jente, annet enn The Sims. :smiley-ashamed008 Synes WoW virker kult, men jeg har ikke ro i hverken hode eller kropp, hehe.
 
Jeg har aldri vært noe spille-jente, annet enn The Sims. :smiley-ashamed008 Synes WoW virker kult, men jeg har ikke ro i hverken hode eller kropp, hehe.
Sims er en gammel favoritt her. :) Elsker at det er så mange forskjellige måter å spille på! Om man liker kortspill, brettspill, rollespill, strategi, det er så mye å velge i. :Heartred Men ikke alle hobbyer passr for alle selvsagt. :)
 
Til vanlig trener jeg styrke og jogger, og går alt fra 1-7 fjellturer i uka alt ettersom på sommer/høst.

Ellers strikker jeg, masse, men har blitt lite av det akkurat nå :happy: ellers er jeg også glad i å spille (super mario, pokemon go, sims etc) og reise :)
 
Dyr og geocaching :)
Utrolig glad i katter. Veldig koselige dyr.
 
Reiser, venner, bøker, filmer og serier! Totalt opphengt i edderkoppkabal på telefonen, vært i minst 10 år.. Har perioder med The Sims og Final Fantasy (som regel IX/X). Begynt å trene igjen nå i høst, så trener styrke 2-5 ganger i uken :D
 
Jeg er utrolig glad i å strikke, og har gjort det tilnærmet daglig siden 2014. Ellers er jeg litt for glad i å spille på samboers Nintendo switch, lese krimbøker og gå tur med familiehunden på fjellet.
 
Back
Topp