Hva er dine viktigste interesser, hobbyer eller fritidsaktiviteter?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
For meg er det
  • Dataspill/gaming
  • Tv-serier og filmer, helst fantasy eller science fiction
  • Katter
  • Hunder
  • Gåturer
 
Jeg tegner mye og spiller litt WoW innimellom. Holder på med språk og ellers håper jeg å lære meg å sy etterhvert!
Jeg håper også at jeg kan ta opp trening etterhvert.
 
spiller litt WoW innimellom
Det gjør jeg også, som du sikkert ser av profilbildet mitt. :)
Jeg håper også at jeg kan ta opp trening etterhvert.
Håper også å finne tilbake til styrketrening etterhvert!
Jeg tegner mye og spiller litt WoW innimellom. Holder på med språk og ellers håper jeg å lære meg å sy etterhvert!
Jeg håper også at jeg kan ta opp trening etterhvert.
Så spennende! Jeg er ikke kunstnerisk av meg i hele tatt, men skulle ønske jeg var det. :)
 
Det var trening for ett år siden, nå går det i tv, bujo, film og jobb :angelic:
Må nok roe ned jobb og prøve å ta opp trening igjen :rolleyes:
 
Strikke, sy sauskinn og hesten min
 
Gaming på PC
jobben min er også på PC
Skandinavisk interiør
Pusse opp
Fargelegging for voksne
Slappe av med forloveden
Matlaging.
 
Noen burde lage en Håndarbeidstråd siden det er så mange som strikker, syr og hekler!
 
Jobber ganske mye og har en treåring som krever sitt. Ellers er jeg veldig glad i interiør, kunne også ønske jeg fikk mer tid til å strikke litt☺️
 
Trener helst minst 3 ganger i uka, spent på hvordan det vil gå etterhvert:joyful:
Strikker, hekler og ser TV-serier. Nå om dagen er sofaen kjærkommen så mye jeg kan etter jobb og trening:)
 
Her går det litt i sims 4 på pc og assassins creed, horizon og den type spill på ps4 :angelic: Hva med deg?
Jeg spiller mest WoW, men har spilt Sims 4 (og Sims og Sims 3) helt vilt mye. :D Kjøpte noen tilleggspakker på sensommeren og hadde det moro med å lage vampyrer og havfruer. :) Likte også veldig godt Horizon Zero Dawn. Har både pc, ps4 og switch, så har alltid noe å spille. :joyful: Men litt mer motivert for forum nå for tida. :D
 
Jeg spiller mest WoW, men har spilt Sims 4 (og Sims og Sims 3) helt vilt mye. :D Kjøpte noen tilleggspakker på sensommeren og hadde det moro med å lage vampyrer og havfruer. :) Likte også veldig godt Horizon Zero Dawn. Har både pc, ps4 og switch, så har alltid noe å spille. :joyful: Men litt mer motivert for forum nå for tida. :D
Samme her, blitt mye simming i løpet av livet. Ble introdusert for sims da det første kom ut, så har det bare ballet seg på :hilarious: Skjønner hva du mener, blir lite gaming her og. Mer serier og babyrelaterte aktiviteter om dagen :p
 
Samme her, blitt mye simming i løpet av livet. Ble introdusert for sims da det første kom ut, så har det bare ballet seg på :hilarious: Skjønner hva du mener, blir lite gaming her og. Mer serier og babyrelaterte aktiviteter om dagen :p
Nettopp! Drømme seg bort, prate med likesinnede, planlegge, være litt bekymret; det tar litt over!
 
Back
Topp