Hva er din plan?

Himmelstøv

Forumet er livet
Hvor mange barn har du nå?
Hvor mange vil du ha?

Og har du en øvre grense for alder du ikke vil gå forbi?

Tenkte jeg kunne svare jeg også :p

Jeg har 2 barn.
Jeg kunne tenkt meg 3 totalt.
Jeg har en grense på 30 år. For jeg ble mamma allerede når jeg var 18. Så synes det er en fin stopp med 30 da :)

Har ei, vil ha en eller to til. Det ser vi an etter vi eventuelt får nestemann :-) Jeg ønsker ikke å være mye over 30 når jeg får sistemann, er 22 nå og tenker det er greit å være ferdig med småbarnsperioden innen ti år.. :-P

Jeg har tre, og er fint ferdig nå:) for min del så kunne jeg fått fler om det sto på alder og jeg ikke følte jeg var ferdig, er i 30-åra, men tre får holde:)

Vel, jeg ville ha 2 eller 3, mannen ville ha 3, sånn før vi startet.

Vi ble enige etter nr 2 at vi ønsket en til, og nr 3 er venter nå om en måned.

Jeg var 29 når jeg fikk første, så jeg har høyere grenser enn dere da, jeg er 36 nå og det holder.

Venter nummer 2 nå, og det holder for min del. Har en grense på 35 år, denne kommer noen måneder før det.

Skulle egentlig være ferdig til 25, men etter å ha vært prøver i tilsammen 8 år, så ble ikke ting helt som planlagt. Men maks 30-35 år.
Har 1 unge og venter neste i mars neste år. Og har egentlig bestemt oss for at vi er ferdige da, så håper virkelig at vi føler oss ferdige når den tid kommer

Fødte mitt første barn for 5mnd siden. Er 28 nå. Planen er en til :) men når vet jeg ikke :p om 2-3 år kanskje. Innen jeg er 35 hvertfall.

Fikk eldste da jeg var 22 og yngste det året jeg ble 29.
Min mann har en som er like gammel som min eldste, så tilsammen har vi tre. En til er velkommen innen de neste fem årene, etter det er jeg 35 og mannen 42, og søsknene 13 og 7, så da sier vi oss ferdig om det ikke har kommet fler :-)

Er 31 år. Väntar nr 3 i april. Mannen har lust på nr 4 og. Eg er ikkje helt sikker enda Max år för Meg er 35

Har tre barn nå, ønsker en til neste år da jeg fyller 30. Har holdt på med unger i 10år da, føler det er bra og sette punktum der. Sitter ikke spira før den tid så får vi være fornøyde med de vi har :)

Jeg har to. Vil ikke ha flere ;) Ville være ferdig før 30 år. Og klarte det med glans mtp jeg er 29 og minste er 5 nå :p Var 19 år nå første kom til verden da :)

Har en og ønsker flere

Setter ingen aldersgrense for etter å prøvd i 3 år på første og 6 år og still counting på andre så vet jeg at grenser kan endres

Jeg har ikke mye planer, tror det er dumt å legge for mange planer i forhold til livshendelser og alder, da vil fallhøyden bli stor om man ikke lykkes med planen. Jeg har 1 barn nå og ønsker meg flere, men jeg vet godt at det ikke er noen selvfølge å få til. Jeg tenker maks 3 og vil nok helst være ferdig før ca 35 år. Men hvem vet, plutselig sitter jeg der 35 år og har kun ett barn, da vil jeg nok muligens prøve enda lenger

Jeg har ett barn, ønsker ihvertfall ett til :) Kommer ann på neste graviditet og fødsel om jeg ønsker en tredje unge :) Jeg har et håp om å få nr. 2 før jeg fyller 30, men vi får se :)

Jeg har 2, ville bare ha de 2. Men så ombestemte jeg meg og vil ha 1 til med min nye samboer:) Ville være ferdig før jeg var 33, men nå sitter jeg her, 33 år og 5 aborter senere... Dropper det med alder og bare hååååper vi får en til en eller annen gang:)

Vi har ett barn, og ønsker oss flere. Når det blir, kan vi dessverre ikke styre.. Vi håper pp nummer to om et par år, men vet av erfaring at det ikke alltid blir som man har tenkt :-)
Jeg håper på neste innen jeg er 30, er 24 nå ;-)

Back
Topp