Hva er din plan?

Har et barn, ønsker meg 3 eller 4. Er 29 nå, så maksgrensa er nok 40.

Har en på tur nå, og ønsker oss vel en eller to til med ikke så alt for stor aldersforskjell, så ferdig med fødsler før 29 kanskje? Ikke fordi jeg synes det blir for seint om det blir noe senere, men fordi jeg selv har vokst opp med stor aldersforsjell mellom meg og min bror. Fikk ikke noe særlig forhold til han før jeg var 14-16, da han er ti år eldre enn meg hadde vi liksom aldri felles interesser eller noe å prate om, så vil helst at egne barn skal være litt tettere.

Har ett barn. Har lyst på 3 eller 4, men tror ikke helsa strekker til. Så kanskje det kommer en til om noen år.

Jeg har to gutter og et barn på vei. Planen var egentlig å stoppe ved de to, men planer er vel til for å brytes, selv om det ikke nødvendigvis var planlagt? :-p

Har 3 nå, ønsker oss nok 1 barn til. Helst innen et par års tid, jeg er 29 år nå :)

Har 2 barn.

Vet ikke om jeg ønsker flere.

Har alltid sagt at 30 er min grense, men så tok nr 1 over 2,5 år så da flyttet jeg grensen til 35.
Dersom det blir en nr 3, ønsker jeg å få den i 2018. Jeg blir 31 i juli det året..

Hallo! Jeg fikk mitt første barn 3 mnd før jeg ble 30 år. Ikke en dag for sent!

Er gravid med nr 2, han/hun kommer en månede før min 32 års dag.

Lyst på tre barn, men det får vi se. Har ingen øvrig grense.

Alltid tenkt at jeg ville bli ferdig med barn før fylte 30. Men kommer jo an på prøve-situasjon også:) Heldigvis har det jo gått bra, venter nr 2. Og mannen sier det er nok - og jeg er enig.

Ønsker meg to barn. De kommer nok forhåpentligvis ganske tett. Skulle det røyne på, holder jeg nok på til jeg nærmer meg 40.. Men krysser fingrene for innen 35-36 ;)

Jeg ønsket fire barn. Så ble jeg gravid og fikk førstemann og ønsket ikke flere barn.

Så ble jeg gravid med nr to og har sverget både til meg selv, barna våre, mannen, familien og legene at dette ble siste.

Det blir med to barn, selv om jeg til tider ønsker fler. Men det blir to.
Ville være ferdig med barn før jeg ble 30-35, det ble jeg:)

Har ett barn, en i magen og vurderer en attpåkladd om noen år. Men øvre grense er rundt 35.

Har et barn, prøver nr to så håper det går fort. (Men kanskje vi ønsker 3 barn men ikke bestemt noe enda) To er bestemt. Tenker 32 men kan også gå opp til 35 maks, da jeg har pcos og sliter med ene og andre.

Får vi lillebror/søster så er vi super fornøyde og takknemlige <3 :)

Jeg er tidvis baby syk (som jeg har skrevet i annen tråd), men ambivalent til å få et barn til, dvs ikke til barnet med tidspunktet. Har et barn på 15 mndr. Synes han er liten. Mannen vil gjerne vente noen år til, og når jeg er usikker på når jeg ønsker neste, så blir det kanskje til at vi venter litt til.. Jeg ønsker meg i alle fall en til, men får se hva vi ender på

Jeg sa alltid at jeg ville ha mann, hus og 1 barn før jeg var 30. Fylte 30 i juli og vårt tredje og siste barn kom i mars, altså er jeg mer enn fornøyd med å være ferdig i en alder av 30 :) Fikk første da jeg var 25.

Har to, og er fornøyd med det :) Er 39 og yngste er 3 :)

Har alltid tenkt to barn før 30. Nå venter jeg nr 2. Kjenner allerede at vi tenker på å vurdere nr 3 også -men vi får se hvordan to går først ;-)

Ti barn holder for oss. Nr to kommer i februar :) etter 30 år ville jeg ikke fått fler barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to, ønsker å få ett til (hvis jeg får mannen med på det). Vil helst gjøre meg ferdig rundt 30 år, er 26 nå.

Back
Topp