Hva er din plan?

Har 4 barn, det holder ;)

Vil ikke ha barn etter jeg har passert 30år. Ikke fordi det er noe galt i det, men jeg fikk barn såpass ungt at jeg vil ha 40-50 årene "for meg selv"
Da skal jeg reise rundt, gå på julebord, dra på trening osv
Hadde jeg fått barn på et senere tidspunkt i livet hadde nok den grensa vært høyere -mellom 35-40år

en på vei
2 stykker
maks? vel skal ha to tette om jeg for det til;)

Vi har ett barn☺mannen ville ha 2 totalt, og jeg 2/3,så får se hva det blir til.
er 26 år nå, mannen 34.
Grensa mi har alltid vært 30, men tror jeg må heve til 33 siden jeg nærmer meg med stormskritt. . . . , . . . . .. . . .

Jeg har nå 2 barn, hadde bestemt meg for at det holdt med 1 etter mange år hvor det bare var oss + div andre grunner. Men så ble jeg vist gravid og det skulle bli 2 barn. Nå sitter jeg her 28 år, 2 barn der eldste blir 9 år og jeg er alene igjen. Så jeg er veldig sikker på at det er stopp, med mindre det skulle dukket opp en prins som sjarmerte meg og hadde hatt et veldig stort ønske om å få oppleve det å skulle bli pappa. Da skal jeg vurdere det, men føler at det får bli innen jeg er 35.

Har en, og en på vei. Blir nok med de to av helsemessige årsaker, selv om tre hadde vært hyggelig. Det med grense er vanskelig, for ting blir ikke alltid som planlagt. :)

Har 1 barn. Ønsker 2 eller muuuulig 3. Mannen vil ikke ha fler enn 2, så vi stopper nok der. Har egentlig lyst til å være ferdig ved fylte 30 :)

Er på vei med nr 2 nå, er 28 :)

Tror mest sannsynlig det her blir siste, kroppen er ikke lagd for å gå gravid. Og iallefall ikke når jeg har ett mannfolk som er borte halve året.

Er 25 og venter nr 2 nå, håper å bli gravid igjen ca 2-2,5år etter nr 2 er født, og krysser fingrene for at det blir tvillinger den gangen siden jeg vil ha minst 4 barn men gubben tviler til og med på 3.mann:p

Jeg har to, og det holder. Vi har hele tiden sagt at vi skal ha to, så vi holder oss til planen. Grensa går ved 38 for meg, så hadde jeg ikke blitt gravid da jeg ble, så hadde nok storesøster blitt enebarn. Jeg fyller 37 i april, og minstemann er seks måneder nå. :)

Venter mitt andre barn i februar og kan godt tenke meg å få et tim kjapt etter det :) har alltid ville ha to tette barn. Men om jeh får til det tror jeg nok det er stopp :p

- Første er på vei
- Ønsker oss ett barn til
- Har ingen øvre grense, er 34 nå og vil prøve å få neste om kanskje 2-3 år :-)

Hadde en gang en plan, men alle grenser er tråkket over. Fikk oss en overraskelses attpåklatt. Var egentlig veldig ferdig med baby styr.

Har 2 barn.
Ønsker nr 3, mulig nr 4 også.
Ønsker i grunn ikke flere barn etter fylte 30 år, men får se da :)

Back
Topp