Hva er din hobby?

Brodering
Strikke
Sy
Baking
Perle
Pusle
Fargelegge
Kryssord
 
Har prøvd mye rart av hobbyer i årenes løp. Har ikke tålmodighet til å gjøre store prosjekter ferdig. Så nå har jeg landet på nålfilting. Er en fascinerende hobby, og jeg elsker å se ulla ta form i hendene mens jeg stikker i vei med nålene mine. Er også en god måte å få ut frustrasjon på:angelic:
 
Jeg gjør det der å! Hvordan får du til så fine overskrift på sidene? Jeg sliter med det og blir aldri fornøyd!
Øve, øve, øve. Kjedelig svar, men sant. Jeg har sett en del på videoer og tips for å lære de grunnleggende teknikkene. Fryktelig nerdete, men veldig kjekt å kunne.
 
Øve, øve, øve. Kjedelig svar, men sant. Jeg har sett en del på videoer og tips for å lære de grunnleggende teknikkene. Fryktelig nerdete, men veldig kjekt å kunne.
Det er ikke nerdete for meg! Det er veldig koselig å holde på med. Har selv kjøpt meg en dotted journal og skal skrive om viktige ting for meg som jeg vil huske osv., men overskriften er bare så vrient å få til. Men du ga meg inspirasjon via Instagram :happy:
 
Det er ikke nerdete for meg! Det er veldig koselig å holde på med. Har selv kjøpt meg en dotted journal og skal skrive om viktige ting for meg som jeg vil huske osv., men overskriften er bare så vrient å få til. Men du ga meg inspirasjon via Instagram :happy:
Hvis du akkurat har startet med dette, så kommer du til å se fremgang etterhvert. Jeg har holdt på i to år. Og øvelse kommer jo av å drive med det, ikke nødvendigvis av å sitte å terpe på bokstaver.
 
Min hobby er å lese, skrive, trene, være med datteren min, spille brettspill, reise, perle, frivillig arbeid, fotball og bake kake
 
Last edited:
Back
Topp