Strikking
Pusling
Pusling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør det der å! Hvordan får du til så fine overskrift på sidene? Jeg sliter med det og blir aldri fornøyd!Min hobby er bullet journaling (Følg meg gjerne på Instagram: www.instagram.com/bulletsandconfetti/ for inspirasjon), tegning og maling. Og så strikket jeg en del før.
Øve, øve, øve. Kjedelig svar, men sant. Jeg har sett en del på videoer og tips for å lære de grunnleggende teknikkene. Fryktelig nerdete, men veldig kjekt å kunne.Jeg gjør det der å! Hvordan får du til så fine overskrift på sidene? Jeg sliter med det og blir aldri fornøyd!
Det er ikke nerdete for meg! Det er veldig koselig å holde på med. Har selv kjøpt meg en dotted journal og skal skrive om viktige ting for meg som jeg vil huske osv., men overskriften er bare så vrient å få til. Men du ga meg inspirasjon via InstagramØve, øve, øve. Kjedelig svar, men sant. Jeg har sett en del på videoer og tips for å lære de grunnleggende teknikkene. Fryktelig nerdete, men veldig kjekt å kunne.
Hvis du akkurat har startet med dette, så kommer du til å se fremgang etterhvert. Jeg har holdt på i to år. Og øvelse kommer jo av å drive med det, ikke nødvendigvis av å sitte å terpe på bokstaver.Det er ikke nerdete for meg! Det er veldig koselig å holde på med. Har selv kjøpt meg en dotted journal og skal skrive om viktige ting for meg som jeg vil huske osv., men overskriften er bare så vrient å få til. Men du ga meg inspirasjon via Instagram