Hva er din hobby?

B

Babygirl2020

Guest
Kunne trengt litt tips for å starte noe nytt egentlig. Selv er mine hobbyer:

-Lese
-Skriving
-Musikk

And thats it:facepalm:
 
Jeg liker puslespill -500/1000 biter :) har vært mye aktiv med scrapbooking for noen år siden! det er veldig artig
 
Jeg strikker, baker, maler, perler litt (Hama) og har mange planter inne jeg tar vare på :D
 
Nå for tiden er det stort sett bare lesing og trening jeg klarer få tid til. Og selv det må jeg kombinere ved å høre på lydbok mens jeg løper..

I tiden Før Barn likte jeg løse kryssord, spille piano, game, og gå i fjellet.
 
Trening (ufrivillig), strikking :)
 
Puslespill (1000+)
Slektsforskning
Baking
Strikking

:)
 
Kunne trengt litt tips for å starte noe nytt egentlig. Selv er mine hobbyer:

-Lese
-Skriving
-Musikk

And thats it:facepalm:
Skriver musikk , fint å pussle med hjemme. Mange fine nedlastbare programmer for innspilling som er gratis.

Tenkte å tegne noen bilder til barnerommet av gubben i superheltkostyme. Da har jeg tegnebrett og kjører det gjennom dataen før trykk. Også begynt å tenke på en barnebokserie til vår egen lille.

Strikker mye.

Baker for å fylle opp frysen så jeg slipper å stå å lage mat til alle de fem middagene jeg spiser hver dag nå som gravid :hilarious:

Ommøblering:hilarious: Blir aldri fornøyd med oppbevaring og romfunksjon. Så det blir mye stulling og ny innredning.

Har også lyst å få laga sånn kosedyr i hekling til ungen.

Brettspill!!! Har dilla.

Fotobok laging av alle bilder vi har liggende digitalt. Det er jo veldig gøy. Om man vil gjøre det fysisk og ikke digitalt blir det jo scrapping.
 
Skriver musikk , fint å pussle med hjemme. Mange fine nedlastbare programmer for innspilling som er gratis.

Tenkte å tegne noen bilder til barnerommet av gubben i superheltkostyme. Da har jeg tegnebrett og kjører det gjennom dataen før trykk. Også begynt å tenke på en barnebokserie til vår egen lille.

Strikker mye.

Baker for å fylle opp frysen så jeg slipper å stå å lage mat til alle de fem middagene jeg spiser hver dag nå som gravid :hilarious:

Ommøblering:hilarious: Blir aldri fornøyd med oppbevaring og romfunksjon. Så det blir mye stulling og ny innredning.

Har også lyst å få laga sånn kosedyr i hekling til ungen.

Brettspill!!! Har dilla.

Fotobok laging av alle bilder vi har liggende digitalt. Det er jo veldig gøy. Om man vil gjøre det fysisk og ikke digitalt blir det jo scrapping.
Her var det mange bra!
 
Jeg trener mye (i alle fall før lock down), og strikker masse.
 
Fjellturer
Ski (alle typer; langrenn, randonee, alpin)
Jakt
Fiske og friluftsliv
Puslespill
Hund
Maler og tegner litt
Synger og skriver litt sanger

Man får mange hobbyer av å vente på ønskebarnet som lar vente på seg har jeg funnet ut (pusling, hund, tegning og maling er nye hobbyer jeg har fått meg etter vi startet å prøve å få barn)
 
Back
Topp