Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babygrøt? xD
Riktig [emoji1]Babygrøt? xD
Ooo.. en hestemule? [emoji6]Woop woop!
Haha, regnet med det var barnemat for deg å ta den, jaOoo.. en hestemule? [emoji6]
Haha, regnet med det var barnemat for deg å ta den, ja![]()
Barneseng?
Helt riktig [emoji5]Barneseng?
Den var vanskelig. Har sett på bildet flere ganger [emoji85]dette da?![]()
Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke var alt for enkelt, spørs om det ikke ble for mye andre veien..Den var vanskelig. Har sett på bildet flere ganger [emoji85]
Jammen åååh! Jeg vet hva det er, men husker ikke hva det heter [emoji23] har brukt hele dagen på å finne det ut.. gravidhjerne er gøy!Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke var alt for enkelt, spørs om det ikke ble for mye andre veien..![]()
Kan si at det er plastikk ^^
Hehe, i know the feeling. Beskriver gjerne ting som 'en sånn derre dingseboms')Jammen åååh! Jeg vet hva det er, men husker ikke hva det heter [emoji23] har brukt hele dagen på å finne det ut.. gravidhjerne er gøy!
Er sikkert fryktelig enkelt om man bare vet hva det er, men det står helt stille [emoji6]Kan si at det er en del av noe jeg bruker hver dag ^^
Svarte ikke jeg etter innlegget mittannen vinkel![]()
![]()
JaaaaSvarte ikke jeg etter innlegget mittjeg mener på at det er slik topp som forsegler lokket liksom. Hvor man kan drikke fra. Slike som finnes på termokopper