Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke heeelt [emoji14]Hmm.. tallerken?
Ser ut som mønster å noe av porselen?Nei, ikke heeelt [emoji14]
Ja, du er inne på noe der [emoji14] det er ikke et fat.. men gjerne noe annet som blir laget av samme materialeSer ut som mønster å noe av porselen?
Kopp?Ja, du er inne på noe der [emoji14] det er ikke et fat.. men gjerne noe annet som blir laget av samme materiale
Jepp!Kopp?
Da er det din turKopp?
Oi, sorry, den taggingen har jeg ikke fått med meg. Varslene på appen søiter litt tror jeg. Eller så er jeg vimse (veldig mulig)Da er det din tur
Kulepenn! [emoji14]
Jupp!Kulepenn! [emoji14]
Fremdeles i matmodus, tenker pølse? ^^
Mat ja, men noe på den sunnere kanten [emoji14] fader.. fikk lyst på pølser nå..Fremdeles i matmodus, tenker pølse? ^^
Eple? [emoji16]
Det stemmerEple? [emoji16]
Din tur å komme med nytt bildeEple? [emoji16]
Ser den er løst, men det første jeg tenkte da jeg så dette bildet var altså at den stakkars mannen der trenger virkelig en tur til legen. Det må da være utrolig smertefullt å gå rundt med en så betent pung [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ser den er løst, men det første jeg tenkte da jeg så dette bildet var altså at den stakkars mannen der trenger virkelig en tur til legen. Det må da være utrolig smertefullt å gå rundt med en så betent pung [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Fortsetter du?Eple? [emoji16]