Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babygrøt? xD
Riktig [emoji1]Babygrøt? xD
Ooo.. en hestemule? [emoji6]Woop woop!
Haha, regnet med det var barnemat for deg å ta den, jaOoo.. en hestemule? [emoji6]
Haha, regnet med det var barnemat for deg å ta den, ja
Barneseng?
Helt riktig [emoji5]Barneseng?
Den var vanskelig. Har sett på bildet flere ganger [emoji85]dette da?
Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke var alt for enkelt, spørs om det ikke ble for mye andre veien..Den var vanskelig. Har sett på bildet flere ganger [emoji85]
Jammen åååh! Jeg vet hva det er, men husker ikke hva det heter [emoji23] har brukt hele dagen på å finne det ut.. gravidhjerne er gøy!Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke var alt for enkelt, spørs om det ikke ble for mye andre veien..
Kan si at det er plastikk ^^
Hehe, i know the feeling. Beskriver gjerne ting som 'en sånn derre dingseboms')Jammen åååh! Jeg vet hva det er, men husker ikke hva det heter [emoji23] har brukt hele dagen på å finne det ut.. gravidhjerne er gøy!
Er sikkert fryktelig enkelt om man bare vet hva det er, men det står helt stille [emoji6]Kan si at det er en del av noe jeg bruker hver dag ^^
Svarte ikke jeg etter innlegget mitt jeg mener på at det er slik topp som forsegler lokket liksom. Hvor man kan drikke fra. Slike som finnes på termokopperannen vinkel
JaaaaSvarte ikke jeg etter innlegget mitt jeg mener på at det er slik topp som forsegler lokket liksom. Hvor man kan drikke fra. Slike som finnes på termokopper