Tydeligvis ikkeStemmer. Å det er ikke viktig ? Drit i dem som sier det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligvis ikkeStemmer. Å det er ikke viktig ? Drit i dem som sier det![]()
Ja, det gjelder veldig mange yrker.Huff, ikke greit!! Så mange jobber dette gjelder.
Ja desverre. Mange tror jobben min dreier seg om en ting bare så. men bryr meg ikke. Liker jobben min jegTydeligvis ikkeHaha. Neida, jeg bryr meg ikke. Men det irriterer meg at folk har sånne holdninger. Gjelder mange yrker.
Godt å høreJa desverre. Mange tror jobben min dreier seg om en ting bare så. men bryr meg ikke. Liker jobben min jeg![]()
Jobber på båt
Hva jobber du med?
Hadde d ikke vært for deg hadde ikke vedkommende kunne kjøpt bacon pølse på tur hjem fra jobbTydeligvis ikkeHaha. Neida, jeg bryr meg ikke. Men det irriterer meg at folk har sånne holdninger. Gjelder mange yrker.
Med andre ord ingen jobb for megJobber på båt![]()
Turnus 14 dager av og 14 dager på. Veldig fin måte å gå ned på vektMed andre ord ingen jobb for megHadde ikke klart 16 timer på fastland engang. Blir også veldig sjøsyk. Hvor mange dager i uken jobber du vanligvis?
Hva jobber du med?At folk syns jobben min er mindreverdig
HeheTurnus 14 dager av og 14 dager på. Veldig fin måte å gå ned på vekt![]()
Jeg driver og jobber i kioskHva jobber du med?
Jeg lar meg ikke påvirke, men har fått høre det mange ganger. "Åh, jobber du bare med det? Har ikke du høyskoleutdanning?"
Det viktigste er å trives med det man gjør![]()
Håper du hever deg over de holdninger du opplever. Det er ikke alle som både jobber i og driver et sted! Respekt!Jeg driver og jobber i kiosk![]()