Hva er det værste med jobben din?

At hele personalgruppen blir sett på som ansvarlige utad hver gang det skjer noe.

Tydeligvis ikke ;) Haha. Neida, jeg bryr meg ikke. Men det irriterer meg at folk har sånne holdninger. Gjelder mange yrker.
Ja desverre. Mange tror jobben min dreier seg om en ting bare så. men bryr meg ikke. Liker jobben min jeg :)

At noen av oppgavene kan være litt kjedelige og må noen ganger jobbe overtid uforutsett... Skjønner nå at jeg har det greit.

Å ikke ha muligheten til å strekke til enkelte ganger slik at jobben ikke blir gjort godt nok. Feks når jeg skulle vært på tre steder på en gang, noe som er umulig.

Tydeligvis ikke ;) Haha. Neida, jeg bryr meg ikke. Men det irriterer meg at folk har sånne holdninger. Gjelder mange yrker.
Hadde d ikke vært for deg hadde ikke vedkommende kunne kjøpt bacon pølse på tur hjem fra jobb;) hadde vært tragisk å ikke hatt kiosker rundt om,jeg elsker de når jeg kjører langt for eksempel!:)

Misforståelse og ufornøyd kunde :(

Jobber på båt:)
Med andre ord ingen jobb for meg :p Hadde ikke klart 16 timer på fastland engang. Blir også veldig sjøsyk. Hvor mange dager i uken jobber du vanligvis?

Med andre ord ingen jobb for meg :p Hadde ikke klart 16 timer på fastland engang. Blir også veldig sjøsyk. Hvor mange dager i uken jobber du vanligvis?
Turnus 14 dager av og 14 dager på. Veldig fin måte å gå ned på vekt:)

Jeg lar meg ikke påvirke, men har fått høre det mange ganger. "Åh, jobber du bare med det? Har ikke du høyskoleutdanning?"
Det viktigste er å trives med det man gjør ;)

Det er absolutt det viktigste! Og ikke minst en nødvendighet. Å mistrives på jobb så varer man ikke så lenge

Back
Topp