Døden.. Har sett både døde fostre og døde mennesker.. Det er noe man aldri blir vant med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Døden.. Har sett både døde fostre og døde mennesker.. Det er noe man aldri blir vant med..
Hvor ensomme og vondt mange har det.
Døden kan vær ille men fin del også. Alt etter hvordan brukeren dør og om de var klar for det.
Høre historiene til de som har hatt tøffe liv (alt fra voldelige menn, barn som har tatt selvmord, rusmisbruk, misbruk fra barndommen, osv)
Nei, det blir noe helt annet enn i min jobb hvor det ofte er eldre syke mennesker som er veldig klar for å dø... Tror et dødt foster hadde jeg slit mye mer med...... Uff :-(Selvsagt kan døden være en fin del ogmen er ikke så ofte den er det i min hverdag. Å se et dødt foster blir for meg aldri noe bra uansett.. Selv om det var det for de som valgte det slik.
(og bare for å understreke at det ikke er en abortråd dette så vil jeg si jeg er helt for selvvalgt abort, men jeg liker det uansett ikke
)
Alle misforståelser fordi enkelte ikke kan norsk ordentlig xD
Ja.. Ikke alltid kjekt det.Signerer denne. Og det å få kjeft for mye jeg ikke kan gjøre noe med.
Signerer denne. Og det å få kjeft for mye jeg ikke kan gjøre noe med.
Alle misforståelser fordi enkelte ikke kan norsk ordentlig xD
Å få kjeft for ting jeg ikke kan noe for eller gjøre noe med
Synd det skal være slik for oss alle daSignerer dette!!