Hva er det værste med jobben din?

At folk syns jobben min er mindreverdig

Det synes jeg var trist å høre..

Utrolig mange jobber er uunnværlige.. Og der jeg jobber er det alt fra folk med kun barne og ungdomsskole til de som har lange universitetsutdannelser. Alle er like viktige for at det skal gå rundt.

Og jeg regner med hadde ingen gjort din jobb hadde det vært veldig merkbart! Stå på videre du!

Det synes jeg var trist å høre..

Utrolig mange jobber er uunnværlige.. Og der jeg jobber er det alt fra folk med kun barne og ungdomsskole til de som har lange universitetsutdannelser. Alle er like viktige for at det skal gå rundt.

Og jeg regner med hadde ingen gjort din jobb hadde det vært veldig merkbart! Stå på videre du!
Jeg lar meg ikke påvirke, men har fått høre det mange ganger. "Åh, jobber du bare med det? Har ikke du høyskoleutdanning?"
Det viktigste er å trives med det man gjør ;)

Å føle at en ikke har tid eller strekker til.

Enkelte kollegaer som føler seg truet i sin posisjon når jeg bare gjør jobben min...

16 timers vakter

Å måtte forholde seg til at noen barn ikke har det godt hjemme ved at de har blitt utsatt for vold, overgrep og andre former for omsorgssvikt.

Det er å vite om vold og overgrep, og måtte vente på papirmølla og til rette instans griper inn... Når man egentlig bare har lyst til å ta barnet med seg hjem, og aldri la foreldrene få en mulighet til å røre det igjen.

De som kommer for å hente sterke medisiner (narkotiske/avhengighetsskapende) ... Syntes det er veldig tragisk. Mange unge mennesker..

Det er vel når brukere ikke blir seg selv lengere.. blir sinte,slår osv. Ellers så er døden en del av jobben min også. Veldig tøft ovenfor pårørende når det går imot slutten med brukeren. Altså skal jo ikke gråte å sånn å det kan være litt vanskelig å holde igjen når et annet menneske er helt knust.

Back
Topp