Hva er det på menyen i år? 24.Des

Skulle veldig gjerne svart pinnekjøtt, men det blir ribbe

[:D]Lomo - altså helstekt yttrefilet av svin ,og en liiiten ribbe for å få ribbefett til å øse over lomoen når den stekes. Ja,og så julepølser,sosisser og medisterkaker da.
Vi spiser alltid ribbe i jula egentlig,men for to år siden prøvde vi oss på å lage en liten lomo i tillegg - og det var så mye bedre!!!

ORIGINAL: Hilly77

huff... har husket å skrive lutefisk, men ikke fisk, vet det er mange som også spiser fisk.. mest nordlendingene kanskje?

Er nordlending å kjenner ikke en eneste en som spiser fisk på julaften :P

Her er det ribbe og pinnekjøtt:)

Pinnekjøtt [;)] Blir ikkje julaften uten!!

Eg skal til tanta til samboer, og der serverer de ribbe [&o] Men eg har klart å "grene" meg til at svigermor skal lage pinnekjøtt til meg [8D] hehe ... Eg mener at det er ikke julaften uten pinnekjøtt [;)]

vi skal feire jul hos svigerforeldrene mine, der står det pinnekjøtt på menyen.. jeg er oppvokst med ribbe på julaften, så får håper det blir en ribbemiddag iløpet av jula også:)

ORIGINAL: Fly

Mmm Ribbe, med hele pakka! Medisterkaker, de hvite små pølsene, svisker bla bla bla[:D] Gleder meg til julemiddagen!

sign absolutt alt..

gås[:)]

Pinnekjøtt og vossakorv! Og mamma tar med Ribbe.

Ribbe, pinnekjøtt, svinemør, julepølser, sossisser, surkål, rødkål, poteter og tyttebær [:)] Skal bli snyta godt!

Pinnekjøtt til mannen og mamma og kalkun til meg (og barna[:)] )[:D][:D]

Pinnekjøtt [:D]

Ingen julaften uten pinnekjøtt!!! I fjor feiret vi i spania og hadde med pinnekjøtt i bagasjen!

Vi har and fylt på eple og svisker. Rødløk, poteter og sjysaus til [:D]

Ribbe![:D]

Alltid kalkun her[:D]

Har smakt ribbe et par ganger nå, og jeg må si jeg syns det var rare greier. Det knaser[:-]

Back
Topp