Hva er det på menyen i år? 24.Des

Ribbe![:)]

blir ribbe her i år[:D]

Ribbe, medisterpølse/kaker, sossiser og masse surkål.

Vestlendinger her, så da blir det pinnekjøtt [:D] Ribbe er kjempe godt også da, men det blir 2 juledag[:)]

i år blir det ribbe for skal være hos svigers men pleier å ha pinnekjøtt

Vi feirer ikke jul, men pleier å ha kalkun en dag og ribbe en dag i jula. Nam nam, verdens beste mat!

Pinnekjøtt[8D][8D][8D][8D]

Her er det nok ribbe gitt, med medisterpølser og medisterkaker[:D]
riskrem og rødsaus til dessert..

(ser at det faktisk er noen som har trykka grandis......??[&:])

SKal feire juleaften hos svigermor og da står sursteik på menyen.. Veldig godt, men IKKE den julemiddagen jeg er vant med.... Jeg er vant til ribbe eller pinnekjøtt, gjerne begge deler!! Og julepølser og medisterkaker selvsag... Med "the works".. Hadde det ikke vært for at jeg er gravid og kvalm hadde det hørtes nam ut!!!

Vi skal bort på julaften, der var det ribbe og pinnekjøtt. Jeg er vant til røkt svinestek da.

pinnekjøtt og lerum julebrus[:D]

ORIGINAL: Kougra

Blir ikke jul uten pinnekjøtt da [8D]

Trenger flere valg [:D] Vi pleier å ha både pinnekjøtt, ribbe og verdens beste heimelaga julepølser [:)]

ORIGINAL: Kougra

Blir ikke jul uten pinnekjøtt da [8D]

ORIGINAL: sola1

jeg liker IKKE pinnekjøtt, men må ha det for første gang siden vi feirer hos svigers..
egentlig ville jeg steike min egen ribbe lillejulaften og bare varmet den opp på julaften,
men typen sa jeg ikke kunne det, for da ble foreldrene hans lei seg, sorry men WTF..
de veit alle at jeg ikke liker noe med sau:(
da jeg ikke liker det synes jeg at jeg kunne fått lov til og kjøpe min egen ribbe og lage den dagen før[:@]
så jeg må sitte på julaften og late som jeg liker noe jeg misliker sterkt..
mamma lagde ribbe,pinnkjøtt og svinesteik i fjord.. fordi svigersønnene hennes hadde andre tradisjoner.

stakkar deg [&:] jeg hadde mye heller villet hatt noen på besøk som tok med seg sin egen mat, enn å sitte å spise noe de ikke liker overhodet... syns du bør bli respektert av den grunn du ikke spiser pinnekjøtt, at du kan ha med deg en ribbe asså [:D] stek en stor en, så kan alle få smake på den [:)]

Her blir det ribbe på julaften og pinnekjøtt 1.juledag. Hva det blir 2.juledag vet jeg ikke enda.

Back
Topp