Hva er det på menyen i år? 24.Des

ORIGINAL: Hilly77

huff... har husket å skrive lutefisk, men ikke fisk, vet det er mange som også spiser fisk.. mest nordlendingene kanskje?

haha,hva er det for utsagn?[8D] mest nordlendinger kanskje? alle jeg kjenner hjemme(på helgelandskysten i nordland) har i allle år hatt ribbe el pinnekjøtt på julaften. men her på vestlandet derimot,spiser de juletorsk. det skjønner ikke jeg,hehe,for torsk er jo "billigfisken" hjemme.

her blir det juleribbe julaften,kveite 1 juledag,pinnekjøtt 2 juledag, resten har vi ikke bestemt enda.

Her blir da ribba og pinnakjøtt .... trur eg ....
Eg er vane med ribba og sambo pinnakjøtt .. og me har ikkje klart å bestemma oss for kva me ska ha .. for blir ikkje å laga begge delene kvart år nei ....
Trur eg ska klara å få sambo med meg på ribba ..... [:)][:)]

Ribbe. Men skulle gjerne hatt pinnekjøtt eller helstekt ørret... [:)]

For meg blir det ikke jul uten kalkun [:)]

Vi feirer også med mormor & tante m/fam, så det blir også ribbe, hjemmelagde julepølser og hjemmelagde medisterkaker.

Jeg trur det er ribbe vi har på jobb, så i år blir det ribbe på meg liker det egentlig ikke men skal late som ingen ting og spise[:)]
Om jeg gidder så blir det pinnekjøtt 1 dag og ørret 2 da så blir det restemat resten av jula siden jeg er aleine[8D]

mmm... en liten ribbebit m tilbehør, og noe kalkun eller kylling ved siden av, (selvsagt medisterkaker og sossiser) Karamellpudding til dessert? 

Ingen jul uten lukta og smaken av pinnekjøtt !! Så her blir det det.

Lillejulaften blir det lutefisk hos Mamma
Og resten av romjula blir det vel rundt omkring å få ribbe, mer pinnekjøtt og kveite kan jeg tenke meg[:)] Har all familien vår i nærheten så blir nok bare julaftenmiddag her hjemme.

Blir pinnekjøtt, men svigermor er så snill og lager kalkunbryst utenom til meg [8D][:D] Føler meg nesten litt bortskjemt hos hu [:D]

ORIGINAL: Kougra

Blir ikke jul uten pinnekjøtt da [8D]

BÅDE pinnekjøtt OG Ribbe!![:D][:D]

¨skal lage ribbe og pinnekjøtt i år <3

Mmm Ribbe, med hele pakka! Medisterkaker, de hvite små pølsene, svisker bla bla bla[:D] Gleder meg til julemiddagen!

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Ribbe på julaften[:)]
Men MÅ ha pinnekjøtt i romjula[:)]

PINNAKJØØØD!

Hva gubben skal ha, vet jeg ikke helt enda. Han er veggis, og vært det siden rett over nyttår. Så har null erfaring.

ORIGINAL: Kougra

Blir ikke jul uten pinnekjøtt da [8D]

Back
Topp