Hva er det nærmeste du har kommet en kjendis?

sex... mohahaha

Definer kjendis

ORIGINAL: ToLykkeTroll

sex... mohahaha

Glemte å detaljere om at navn er obligatorisk her![8D]

ORIGINAL: Lillezilje

Definer kjendis

En "alle" vet hvem er[8D]

Gått forbi plenty av norske-langt-nede-på-listen kjendiser på gaten (Skuespillere, værdamer, tv2 folk, politikere, modell osv), men noe stort større enn det, nei.

Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]

Jeg har gitt Hugh Grant en klem[:D]

ORIGINAL: Beckymams

Har posert i armkroken til Hank Von Helvete. Har stått et par meter foran Steven Tyler med fri sikt! Det var stort.
John Stamos har tatt på meg og takket for hjelpen. (Så ikke hvem det var før en bøling gjenter løp mot meg etterpå og ropa "Oh my gaaaad, uncle Jesse TOK PÅ DEG!!!" [8D]

HAHAHA!![:D]

ORIGINAL: Anneah Key

ORIGINAL: ToLykkeTroll

sex... mohahaha

Glemte å detaljere om at navn er obligatorisk her![8D]

nope.. sier ikke'no..
privat [;)]

I buksa på! Den gangen jeg var ung og vakker [8D][:D]

hanky panky

Adrian kræsjet i Nils Vogt på Ikea [:D]

Og jeg har pratet (tok bilde) med Thomas Giertsen etter et av showene hans og fikk autograf på bildet og pratet med han da han hadde boksignering i Drammen.[:)]

Og så har jeg vært inne i huset til Lars Lillo Stenberg. Jeg og RedElf ringte på døra hans og spurte etter autograf, han slapp oss inn, var snill og hyggelig, gav oss autografer og spurte pent om å ikke anbefale andre å komme på døra hans [8D][:D]

Har sunget karaoke sammen med Alexander D.With [8D]

Så var jeg naboen til Espen Simonsen (forfatteren av Sammen til verdens ende) da vi var "små" og bodde hjemme, Pleide å sitte på med han til skolen [:D]

De jeg kom på i farta...[:)]

stått i dasskø med han som synger i Ole Ivars[8D]
Fått en klem av bjarne brønnbo og satt rundt ett bord og skravla med resten av DDE[:D]

jeg har servert ole klemtensen pizza, og spurt om han kunne være så snill å fjerne det ihjel kjørte ekornet som låg midt i veien [8D] han gjorde det da, så han fikk gratis cola [:D]

Første dag i kassa på rimi.. Knut Nærum på handletur. Knut vil ha ost. Kattekvinna er ikkje heilt stø på PLUkoldene enda, så forlanger 5.570 kr for en halv Norvegia. Knut syns ikkje det var gøy. Kjipingen.

ORIGINAL: Anneah Key

ORIGINAL: Lillezilje

Definer kjendis

En "alle" vet hvem er[8D]

-Sølt kaffe på Kurt Nilsen,
-blitt "sjekka opp" av charterfebertvillingene [8D] ( de sku spleise meg med kompisen dems)
-nye daten min/typne min (vet ikke helt hva jeg skal kalle han) kan egentlig ikke si så mye om han enda [8D] Han er uansett ikke kjendis i norge.. men i andre land er han nok litt kjent vil jeg tro. [8D]

Gikk i min egen lille verden som 15 åring i sverige og gikk rett på Alex Rosen
Ante ikke hvem det var før eksen min sa att det var han :P

Ble enda litt flauere da :P

Back
Topp