Hva er deres modningstegn?

Jeg blir så usikker på hva som skjer. Jeg klarer å duppe av mellom slagene, for så å våkne av takene. Og de er mer intense enn kynnerne jeg har hatt, der det bygger seg opp til en topp og slipper. Men de er enda ikke særlig vonde, og har jo hatt dem hele natten :facepalm: *klør seg i hodet*
Er nok noe på gang ivertfall, du har jo passert termindato og alt, spennende :smug:

J
Nå er jeg sikker på at noe driver og skjer her. Knipene som roet seg litt da jeg la meg driver på jevnlig, såpass at jeg ikke får sove.
Det er jo ikke ordentlig vondt enda, men ubehagelig er det :p så nå sitter man på do og sliter med litt løs mage! Håper på at jeg uten problemer kan holde meg hjemme til morgenen hvis dette blir noe ut av, så det blir lettvint med frøkna og barnevakt :nailbiting:
Hvordan går det nå?

Hv
Ja det letter veldig å møte forståelse etter et knalltøft svangerskap og litt Div private omstendigheter siste årene.

Nå har sammentrekningene begynt å roe seg i både lengde og hyppighet så nå håper jeg på noen timer i soveland (mao paracetten funket dårlig). Denne gangen virker det også som om strippingen fungerte evt så var det fotterapien :flower .. kanskje en kombo?!
Hvordan har det gått i natt?

Enda knip som kommer i tak, men tenker at når jeg har fått duppet flere ganger i natt så kan det ikke være noe særlig :p sikkert bare maserier som ved sist fødsel :sorry:
Når fødte du sist da? Mye på overtid da?
Huff, håper det skjer noe mer snart. I alle fall at takene gjør noe nytte for seg!

Når fødte du sist da? Mye på overtid da?
Huff, håper det skjer noe mer snart. I alle fall at takene gjør noe nytte for seg!
Fødte 40+4 sist, er nå 41+0:banghead: håper det tar seg opp utover dagen :happy: Hvordan går det med deg?

Jeg blir så usikker på hva som skjer. Jeg klarer å duppe av mellom slagene, for så å våkne av takene. Og de er mer intense enn kynnerne jeg har hatt, der det bygger seg opp til en topp og slipper. Men de er enda ikke særlig vonde, og har jo hatt dem hele natten :facepalm: *klør seg i hodet*
Hum... har ikke noe klart svar dessverre :confused: Håper det går over til ordentlige rier :D

U
Fødte 40+4 sist, er nå 41+0:banghead: håper det tar seg opp utover dagen :happy: Hvordan går det med deg?
Utålmodig her! Og "bare" på termin. Men får på sykehuset i morgen, og håper de setter meg i gang!

Driver alle JM med stripping? Når gjør de det evt?
Min gjør det etter uke 38, helst 39 ( noen plasser når du har passert termin), og må være moden for at hun kan gjøre det og da må hun sjekke modenheten først:happy:

Det murrer godt med mensensmerter nå.. føler liksom noe er "åpnet" etter at legen strippet meg.. :angelic:

Det murrer godt med mensensmerter nå.. føler liksom noe er "åpnet" etter at legen strippet meg.. :angelic:
Syns du det var vondt å bli strippet? :) jeg har bare tullerier enda, så jm får nok se meg imorgen også :sorry: (hun kunne ta en stripping til hvis Ingenting hadde skjedd til da)

Hvordan går det?
«Lille» krapyl ble født idag etter en intens rie-natt

Back
Topp