Mitt var 123/74 i dag... Høyere enn det pleier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, morsomt! Kjenner meg igjen er sykepleier selv og bekymrer meg over ting som gjelder meg selv, men vet at hadde det vært en pasient så hadde jeg sagt at det var heelt normalt!Jeg vet det ikke er høyt! Langt i fra! Er sykepleier og måler BT dagen lang. ha ha.. Men jeg pleier å få lavt BT i svangerskapene mine, rundt 100/60, så ble litt overrasket bare. Takk for mange svar jenter! Litt spennende å se deres BT
hehe jeg hadde alltid rundt 110-120/60 forgie gang for 3 år siden .. så når jeg målte blodtrykket denne ganga så trodde jo jeg dette her var himla høyt... men regnte med det var siden jeg har blitt eldre (og mer stressa) og sånn haha .. legen sa det var fint så da regner jeg med han snakker sant også får jeg litt ''lege blodtrykk'' i blandt så han må alltid måle massevis med ganger hehe..Jeg vet det ikke er høyt! Langt i fra! Er sykepleier og måler BT dagen lang. ha ha.. Men jeg pleier å få lavt BT i svangerskapene mine, rundt 100/60, så ble litt overrasket bare. Takk for mange svar jenter! Litt spennende å se deres BT