Hva er d beste?

Skal det bli ordentlig mat så må jeg lage det selv. Han spiller helt hjelpesløs :p

Han duger til andre ting da :)
Hihi, typisk mannfolk:p
Alle har vi noe vi er dårlig på,akkurat på samme måte som at vi er god på ting:) sånn er d bare;)

Kanelsnurrer! Jeg klarer det så vidt, men når han bruker samme oppskrift, smaker de noe du kunne fått servert på en fancy kafé! :P Eller sjokolademoussekake! Seriøst mye sjokolade, seriøst den perfekte kake! :P
Nå måtte jeg spise litt sjokolade!;))

Storlien eller Åre her:) bor i nord-trøndelag:)
Ah, da hjelper ikke det deg! :P Tenkte på Nordbysenteret så har de en litt mer eksklusiv godtebutikk, og de har mange spennende varianter med sjokolade i løsvekt! :)

Ah, da hjelper ikke det deg! :P Tenkte på Nordbysenteret så har de en litt mer eksklusiv godtebutikk, og de har mange spennende varianter med sjokolade i løsvekt! :)
På storlien har de sjokoladekuler me lakris utenpå, de er knallgode!:) sikkert en del andre sjokolader også,men mener d er mest nøtter i løsvekt der:p

På storlien har de sjokoladekuler me lakris utenpå, de er knallgode!:) sikkert en del andre sjokolader også,men mener d er mest nøtter i løsvekt der:p
Jeg elsker sjokolade. Digger at det kommer i alle former og fasonger! :D

Back
Topp