Hva er d beste?

Jegergryte haha, ikke så vanskelig det men den er da god :P

Joda vi ble enig han lager maten jeg tar oppvaska for det hater han :p jeg står fra baking i huset
Skulle ønske gubben min gikk med på samme avtale her i hus. Men han kan dessverre ikke lage mat. Eller han har lite interesse og erfaring med å stå på kjøkkenet! :)
Baking er gøy! Det har jeg ikke noe i mot :P

Skulle ønske gubben min gikk med på samme avtale her i hus. Men han kan dessverre ikke lage mat. Eller han har lite interesse og erfaring med å stå på kjøkkenet! :)
Baking er gøy! Det har jeg ikke noe i mot :P
Da er jeg heldig:) gubben elsker å prøve ut nye retter å gjøre enkle retter avanserte

Han lager ikke noe fra bunnen av.
Men kjøttkaker, løvstek osv greier han, og toro lasagne osv

Gubben er flinkere enn meg til å steke kjøtt, dessuten lager jeg stort sett middag i ukedagene og han i helgene så han lager mest "kosemat".
D beste han lager er biffsnadder og indrefilet med soppstuing. :)

Han lager meget lite mat. Men innemellom så lager han skarv og gås som er ganske godt.

Medisterkaker i brun saus med kokte poteter, surkål og ertestuing. Det er den ene skikkelige retten han lager, ellers er det grandis og pølser.

mannen min er egentlig ganske god på å lage mat generelt ;) Vi er litt der at han er ansvarlig for KJØTT mens jeg lager tilbehør ;)
Han er veldig veldig god på grilling da ;)

Han er ikke så veldig flink på kjøkkenet, men taco klarer han bra :D

Medisterkaker i brun saus med kokte poteter, surkål og ertestuing. Det er den ene skikkelige retten han lager, ellers er det grandis og pølser.
Gikk mye i grandis her før jeg flytta inn...jeg forbyr frossen pizza og ba han lage ordentlig mat,så jeg lærte han opp og nå lager han bedre ostesaus enn meg!:))

Muffins!:) er egentlig ikke så glad i d og er helt rævva på å lage d selv:p men mannen sine...nam!❤
Hva er d beste du vet at din lager da?:)
Kanelsnurrer! Jeg klarer det så vidt, men når han bruker samme oppskrift, smaker de noe du kunne fått servert på en fancy kafé! :P Eller sjokolademoussekake! Seriøst mye sjokolade, seriøst den perfekte kake! :P

Gikk mye i grandis her før jeg flytta inn...jeg forbyr frossen pizza og ba han lage ordentlig mat,så jeg lærte han opp og nå lager han bedre ostesaus enn meg!:))

Skal det bli ordentlig mat så må jeg lage det selv. Han spiller helt hjelpesløs :p

Han duger til andre ting da :)

Back
Topp