Couscous med masse deilige grønnsaker(kikerter,løk,poteter,gulrot og hvitløk) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda vi ble enig han lager maten jeg tar oppvaska for det hater hanHeldig du er!!
Hva er det beste du vet han baker da?Selvfølgelig!) artig me mannfolk som kan bake,er veldig gla for at mannen min kan d også!
![]()
Skulle ønske gubben min gikk med på samme avtale her i hus. Men han kan dessverre ikke lage mat. Eller han har lite interesse og erfaring med å stå på kjøkkenet!Joda vi ble enig han lager maten jeg tar oppvaska for det hater hanjeg står fra baking i huset
Da er jeg heldigSkulle ønske gubben min gikk med på samme avtale her i hus. Men han kan dessverre ikke lage mat. Eller han har lite interesse og erfaring med å stå på kjøkkenet!
Baking er gøy! Det har jeg ikke noe i mot![]()
Muffins!Hva er det beste du vet han baker da?![]()
Gikk mye i grandis her før jeg flytta inn...jeg forbyr frossen pizza og ba han lage ordentlig mat,så jeg lærte han opp og nå lager han bedre ostesaus enn meg!Medisterkaker i brun saus med kokte poteter, surkål og ertestuing. Det er den ene skikkelige retten han lager, ellers er det grandis og pølser.
Kanelsnurrer! Jeg klarer det så vidt, men når han bruker samme oppskrift, smaker de noe du kunne fått servert på en fancy kafé!Muffins!er egentlig ikke så glad i d og er helt rævva på å lage d selv
men mannen sine...nam!❤
Hva er d beste du vet at din lager da?![]()
Gikk mye i grandis her før jeg flytta inn...jeg forbyr frossen pizza og ba han lage ordentlig mat,så jeg lærte han opp og nå lager han bedre ostesaus enn meg!)