Hihi, typisk mannfolkSkal det bli ordentlig mat så må jeg lage det selv. Han spiller helt hjelpesløs
Han duger til andre ting da![]()
Alle har vi noe vi er dårlig på,akkurat på samme måte som at vi er god på ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, typisk mannfolkSkal det bli ordentlig mat så må jeg lage det selv. Han spiller helt hjelpesløs
Han duger til andre ting da![]()
Nå måtte jeg spise litt sjokolade!Kanelsnurrer! Jeg klarer det så vidt, men når han bruker samme oppskrift, smaker de noe du kunne fått servert på en fancy kafé!Eller sjokolademoussekake! Seriøst mye sjokolade, seriøst den perfekte kake!
![]()
Haha, jeg å!Nå måtte jeg spise litt sjokolade!)
Haha,her ble d melkesjokolade m/daimHaha, jeg å!Hentet en kvikklunsj istad når jeg skrev det!
![]()
Åh, den er skikkelig god! I Sverige har de med Daim og salt lakris! Den anbefales!Haha,her ble d melkesjokolade m/daim![]()
Åååh,jeg digger salt lakrisÅh, den er skikkelig god! I Sverige har de med Daim og salt lakris! Den anbefales!*sikle*
Ja, det bør den! Hvor reiser dere over grensa? Nordbysenteret?Åååh,jeg digger salt lakris) den skal prøves neste gang vi drar over!
![]()
Storlien eller Åre herJa, det bør den! Hvor reiser dere over grensa? Nordbysenteret?![]()
Ah, da hjelper ikke det deg!Storlien eller Åre herbor i nord-trøndelag
![]()
På storlien har de sjokoladekuler me lakris utenpå, de er knallgode!Ah, da hjelper ikke det deg!Tenkte på Nordbysenteret så har de en litt mer eksklusiv godtebutikk, og de har mange spennende varianter med sjokolade i løsvekt!
![]()
Jeg elsker sjokolade. Digger at det kommer i alle former og fasonger!På storlien har de sjokoladekuler me lakris utenpå, de er knallgode!sikkert en del andre sjokolader også,men mener d er mest nøtter i løsvekt der
![]()
Frukt duppet i smeltet sjokolade❤ nam!Jeg elsker sjokolade. Digger at det kommer i alle former og fasonger!![]()
Spesielt jordbær. Duppet i flere typer sjokolade. Mmm..Frukt duppet i smeltet sjokolade❤ nam!
HihiWienerpølser