Hva drikker du?

Stort sett vann, noen ganger melk, appelsinjuice og iste :)

Vann. Alt annet blir da kos. Drikker ikke brus eller juice.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjelp det var veldig mye melk !

Du bør absolutt sjekke jernlagrene dine, du får i deg mer enn 3 ganger så mye som dagsbehovet ditt av kalsium kun via melken du drikker. For mye kalsium i kosten kan hemme jernopptaket bla.
I tillegg får du i deg ca.6-700 kcal om dagen kun i drikke (om det er ekstra lettmelk du drikker, og mer om du drikker annen melk.)
Anbefaler deg å drikke vann som tørstedrikk, prøv å varier med agurk eller sitron i vannet. Etterhvert blir du vant til smaken. Vann er beste tørstedrikk, det er også godt for blodet, lever, nyrer osv, og er uten kcal. Drikk vann :-)

Tja, er da en del, men føler ikke at jeg har noen symptomer på at jeg har lite jern i kroppen :) drikker vanlig lettmelk fra Q . Prøver å variere og å drikke mer vann, men har så lett for å ty til melk :) beste jeg vet :D

Drikker alt mulig,men oftest vann eller pepsi max :p

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Tja, er da en del, men føler ikke at jeg har noen symptomer på at jeg har lite jern i kroppen :) drikker vanlig lettmelk fra Q . Prøver å variere og å drikke mer vann, men har så lett for å ty til melk :) beste jeg vet :D
Har du drukket så mye over lang tid? Ville sjekket nok det uansett, man tærer på lagrene før man får mangelsymomer;) Prøv å hold deg til maks 4 glass (8dl) om dagen og prøv å heller drikke vann utenom, det er en vanesak. Og å drikke melk som tørstedrikk er ikke sunt.

Har du drukket så mye over lang tid? Ville sjekket nok det uansett, man tærer på lagrene før man får mangelsymomer;) Prøv å hold deg til maks 4 glass (8dl) om dagen og prøv å heller drikke vann utenom, det er en vanesak. Og å drikke melk som tørstedrikk er ikke sunt.

Har drukket melk som tørstedrikk hele livet omtrent :p drikker til frokost, lunsj, middag, kveld, hvis jeg spiser sjokolade eller sjokoladekake av noe slag eller kjeks må jeg ha melk... :p så ja, har drukket mer enn 4 glass daglig over ganske så lang tid :p

Vann eller iskald melk:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

drikker masse kaffe og vis jeg er tørst blir det somregel Farris eller vann. i helgene unner jeg meg en boks cola til kvelds :)

Vann :) Sjeldent jeg drikker noe annet.

Har drukket melk som tørstedrikk hele livet omtrent :p drikker til frokost, lunsj, middag, kveld, hvis jeg spiser sjokolade eller sjokoladekake av noe slag eller kjeks må jeg ha melk... :p så ja, har drukket mer enn 4 glass daglig over ganske så lang tid :p

Hehe.. Du er nok avhengig :-P

For det meste vann, og et glass eller to med melk for dagen som er tilsatt D-viatamin. Litt eplejuice også.

Drikker innimellom Bris også. Men liker generelt ikke ting med kullsyre.

Vann, boblevann , eplejuice og en sjelden cola /Pepsi box .
Kunne jeg valgt selv har jeg foretrukket øl. Til frokost! Mmmmmh!

Jeg hiver innpå ca 4 l vann og gjerne et par kopper kaffe og et glass eplejuice hver dag :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp