Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp det var veldig mye melk !
Du bør absolutt sjekke jernlagrene dine, du får i deg mer enn 3 ganger så mye som dagsbehovet ditt av kalsium kun via melken du drikker. For mye kalsium i kosten kan hemme jernopptaket bla.
I tillegg får du i deg ca.6-700 kcal om dagen kun i drikke (om det er ekstra lettmelk du drikker, og mer om du drikker annen melk.)
Anbefaler deg å drikke vann som tørstedrikk, prøv å varier med agurk eller sitron i vannet. Etterhvert blir du vant til smaken. Vann er beste tørstedrikk, det er også godt for blodet, lever, nyrer osv, og er uten kcal. Drikk vann![]()
Har du drukket så mye over lang tid? Ville sjekket nok det uansett, man tærer på lagrene før man får mangelsymomerTja, er da en del, men føler ikke at jeg har noen symptomer på at jeg har lite jern i kroppendrikker vanlig lettmelk fra Q . Prøver å variere og å drikke mer vann, men har så lett for å ty til melk
beste jeg vet
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du drukket så mye over lang tid? Ville sjekket nok det uansett, man tærer på lagrene før man får mangelsymomerPrøv å hold deg til maks 4 glass (8dl) om dagen og prøv å heller drikke vann utenom, det er en vanesak. Og å drikke melk som tørstedrikk er ikke sunt.
Hehe.. Du er nok avhengigHar drukket melk som tørstedrikk hele livet omtrentdrikker til frokost, lunsj, middag, kveld, hvis jeg spiser sjokolade eller sjokoladekake av noe slag eller kjeks må jeg ha melk...
så ja, har drukket mer enn 4 glass daglig over ganske så lang tid
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe.. Du er nok avhengig![]()