Hva drikker dere på dagen?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg er glad i kaffe så går en del i det litt juice til frokost ellers er det vann. Vi har soda stream så hender jeg drikker med kullsyre bare for å piffe det opp litt. :-)

Juice til frokost. Ellers saft. Eller vann. Gjerne vann med sitronsmak. Ellers pepsi max eller annet sukkerfritt. :)

Vann, saft til middag of bittelitt melk til frokost

Juice til frokost, te på jobb, vann når jeg trener og går tur og Pepsi til middag :p Dårlig på å drikke vann ellers gjennom dagen....

Vann, et glass juice til frokost, grønn te, kaffe, evt fun light med stevia eller taffelvann/bris på kvelden :)

Vann, masse vann, som tørstedrikk. Med isbiter til kos. :p

Pepsi max eller Grans Cola, altfor lite vann...

Vann! Og en kopp kaffe av og til..

Drikker stort sett saft nå, men hadde det ikke vært for ammingen hadde det gått i Pepsi Max

Vann, kaffe eller brus.

Vann og te. Noen ganger juice, og innimellom får jeg så lyst på cola at jeg tar meg et glass :p

Må ha juice el til frokost, klarer ikke vann på morgenånde :-P men stort sett så smaker iskaldt vann godt så blir mest det for tiden.

Kakao eller vann. For det meste. Er alt for glad i saft og brus, men prøver hardt å begrense meg..

Vann.

Ett glass appelsinjuice til frokost da. Tar noen piller som fungerer bedre da visstnok

Back
Topp