Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
H&M har fine gensere og topper. Har kjøpt 2-pk av langermet tettsittende genser og singlet.Merker at genserne mine har krympet litt
Før har jeg brukt en del basis gensere med god stretch fra Cubus og hm som har dekket over baby magen . De kastet jeg for et år siden da de var tynnslitt og sikkert snart to år haha. Men finner ikke lange gensere nå . Vil helst ha tettsittende.

Sykt irriterende..Enig! Jeg må bruke dem for jeg orker ikke at de gamle klemmer så mye på magen, men synes de sklir ned altfor mye. Her burde det da vært noen bedre løsningerKjøpte meg gravidstrømpebukser fra Lindex som jeg leste her eller en annen plass var så fantastiske. Jeg brukte ikke dette sist graviditet da det ikke var behov, men tenkte at siden jeg blir større denne gangen så kunne jeg kjøpe inn, samt at jeg ikke hadde vanlige liggende som var hele. Må si meg uenig i hvor fantastiske de er. De jeg har sklir mer ned en vanlige strømpebukser selv om jeg har dem i både størrelse S og M.Sykt irriterende..

Jeg trodde først det var størrelsen, men siden det skjer i begge kan det ikke være det. Men litt godt å høre at det er flere som opplever det samme da er jeg ikke helt på bærturEnig! Jeg må bruke dem for jeg orker ikke at de gamle klemmer så mye på magen, men synes de sklir ned altfor mye. Her burde det da vært noen bedre løsninger![]()
Men blir mye kjole i vinter og skjørt siden det er i vinden, så vet ikke hvilke andre løsninger som finnes. Vurdere å kjøpe vanlig i større størrelse å prøve om det fungerer..Jeg forkastet de fra Lindex etter å ha prøvd å tre dem på én fot haha! Kjøpte fra HM etterpå og de var mye bedre, men skulle gjerne hatt tykkere ull- eller bomullstights eller leggings til vinteren. Har prøvd å kjøpe 3 størrelser for store fra Pierre Roberts nå men ikke testet enda.Jeg trodde først det var størrelsen, men siden det skjer i begge kan det ikke være det. Men litt godt å høre at det er flere som opplever det samme da er jeg ikke helt på bærturMen blir mye kjole i vinter og skjørt siden det er i vinden, så vet ikke hvilke andre løsninger som finnes. Vurdere å kjøpe vanlig i større størrelse å prøve om det fungerer..
Jeg kjøpte en fra PR i ull når på fredag. Den var uten hold inn og det var behagelig enda i størrelse 36/40. Men jeg syns ull klødde litt. Kjøpte to pack fra la mote i går på Kiwi uten hold inn i bomull, men ikke fått prøvd de enda. Gi gjerne en tilbakemelding på de fra HM når du får erfaringJeg forkastet de fra Lindex etter å ha prøvd å tre dem på én fot haha! Kjøpte fra HM etterpå og de var mye bedre, men skulle gjerne hatt tykkere ull- eller bomullstights eller leggings til vinteren. Har prøvd å kjøpe 3 størrelser for store fra Pierre Roberts nå men ikke testet enda.

De fra HM (tror de var 40 den?) var faktisk gode, så kommer til å investere i flere av dem, selv om de ikke er varme nok til vinteren. Men o lykke, fant mamma-leggings med fleece inni på HM i går! Var bare ett par igjen, som teoretisk var i min størrelse, så er spent på dem når jeg skal teste dem!Jeg kjøpte en fra PR i ull når på fredag. Den var uten hold inn og det var behagelig enda i størrelse 36/40. Men jeg syns ull klødde litt. Kjøpte to pack fra la mote i går på Kiwi uten hold inn i bomull, men ikke fått prøvd de enda. Gi gjerne en tilbakemelding på de fra HM når du får erfaring![]()
Støtter denne, ELSKER lululemon tightsene både til vanlig og spesielt nåKjøpte meg nye Lululemon tights i går. Kan ikke anbefale dem nok! Elsker disse treningstigthsene til vanlig å under graviditet da de er ekstremt elastiske og har så digg nulu stoff samt er meget høye i livet. I tillegg hadde de faktisk redusert den faste prisen nå til 1080(før 1280kr) for å ha likt prisnivå som butikkene ellers i Europa sa de.
Prøvde ut litt overdeler igår og omtrent ingenting så bra ut. Mangler inspirasjon og litt kjedelig å kun gå i Adam Sandler stil etterhvert i tredjetrimester.