Hva bruker dere av klær?

Æ har foreløpig klart mæ me mine vanlige klær, mye kjoler, men merke at mange bukser blir trange nå. Kanskje spesielt utover dagen, merkelig nok er magen litt større da

Noen som har prøvd noe av Ninepine? Syns de ser stretchy og komfortable ut på bilder og reklamer jeh ser og ikke minst classy..

Merker at genserne mine har krympet litt :nailbiting:
Før har jeg brukt en del basis gensere med god stretch fra Cubus og hm som har dekket over baby magen . De kastet jeg for et år siden da de var tynnslitt og sikkert snart to år haha. Men finner ikke lange gensere nå . Vil helst ha tettsittende.

Merker at genserne mine har krympet litt :nailbiting:
Før har jeg brukt en del basis gensere med god stretch fra Cubus og hm som har dekket over baby magen . De kastet jeg for et år siden da de var tynnslitt og sikkert snart to år haha. Men finner ikke lange gensere nå . Vil helst ha tettsittende.
H&M har fine gensere og topper. Har kjøpt 2-pk av langermet tettsittende genser og singlet.

Ville bare tipse om disse fra Kappahl, for de som også vil ha noe som går litt opp på magen. Utrolig myke og deilige, og holder fasongen godt etter vask. Sklir ikke ned nå som magen har blitt større heller, og i disse kan jeg fint bruke L selv om jeg er XL til vanlig :woot:
Fast tilbud på 3 for 2 er det også :dance008

Vedlegg

• Screenshot_20240902_220923_Kappahl.jpg
    Screenshot_20240902_220923_Kappahl.jpg
    170,4 KB · Visninger: 37
  • Screenshot_20240902_221050_Kappahl.jpg
    Screenshot_20240902_221050_Kappahl.jpg
    426,9 KB · Visninger: 37
Bor mer eller mindre i gravid tights fra HM og zalando hjemme, veldig myke og behagelig :) på jobben min er jeg avhengig av mye lommer og mer "praktiske" klær, kjøpte derfor mom turbukser fra Stormberg når de vanlige arbeidsbuksene ikke passet lengre, fungerer greit med belte, men ikke helt den beste passformen, veldig høyt magebelte på disse

Jeg har brukt gravid-jeans i det som føles som årevis, men som vel strengt tatt bare er fra sen-sommeren en gang. De trange jeansene mine med høyt liv måtte jeg ganske raskt kvitte meg med.

Nå har jeg funnet meg noen kjoler på Tise og noen kjoler fra zalando, bestilt litt ullstrømpebukser fra Lindex, og nå planlegger jeg egentlig å flytte inn i behagelige kjoler som ikke klemmer noen plass frem til baby er ute :angelic: :hilarious:

Kjøpte meg gravidstrømpebukser fra Lindex som jeg leste her eller en annen plass var så fantastiske. Jeg brukte ikke dette sist graviditet da det ikke var behov, men tenkte at siden jeg blir større denne gangen så kunne jeg kjøpe inn, samt at jeg ikke hadde vanlige liggende som var hele. Må si meg uenig i hvor fantastiske de er. De jeg har sklir mer ned en vanlige strømpebukser selv om jeg har dem i både størrelse S og M. :bag: Sykt irriterende..

Kjøpte meg gravidstrømpebukser fra Lindex som jeg leste her eller en annen plass var så fantastiske. Jeg brukte ikke dette sist graviditet da det ikke var behov, men tenkte at siden jeg blir større denne gangen så kunne jeg kjøpe inn, samt at jeg ikke hadde vanlige liggende som var hele. Må si meg uenig i hvor fantastiske de er. De jeg har sklir mer ned en vanlige strømpebukser selv om jeg har dem i både størrelse S og M. :bag: Sykt irriterende..
Enig! Jeg må bruke dem for jeg orker ikke at de gamle klemmer så mye på magen, men synes de sklir ned altfor mye. Her burde det da vært noen bedre løsninger :happy090

Enig! Jeg må bruke dem for jeg orker ikke at de gamle klemmer så mye på magen, men synes de sklir ned altfor mye. Her burde det da vært noen bedre løsninger :happy090
Jeg trodde først det var størrelsen, men siden det skjer i begge kan det ikke være det. Men litt godt å høre at det er flere som opplever det samme da er jeg ikke helt på bærtur :hilarious: Men blir mye kjole i vinter og skjørt siden det er i vinden, så vet ikke hvilke andre løsninger som finnes. Vurdere å kjøpe vanlig i større størrelse å prøve om det fungerer..

Jeg trodde først det var størrelsen, men siden det skjer i begge kan det ikke være det. Men litt godt å høre at det er flere som opplever det samme da er jeg ikke helt på bærtur :hilarious: Men blir mye kjole i vinter og skjørt siden det er i vinden, så vet ikke hvilke andre løsninger som finnes. Vurdere å kjøpe vanlig i større størrelse å prøve om det fungerer..
Jeg forkastet de fra Lindex etter å ha prøvd å tre dem på én fot haha! Kjøpte fra HM etterpå og de var mye bedre, men skulle gjerne hatt tykkere ull- eller bomullstights eller leggings til vinteren. Har prøvd å kjøpe 3 størrelser for store fra Pierre Roberts nå men ikke testet enda.

Jeg forkastet de fra Lindex etter å ha prøvd å tre dem på én fot haha! Kjøpte fra HM etterpå og de var mye bedre, men skulle gjerne hatt tykkere ull- eller bomullstights eller leggings til vinteren. Har prøvd å kjøpe 3 størrelser for store fra Pierre Roberts nå men ikke testet enda.
Jeg kjøpte en fra PR i ull når på fredag. Den var uten hold inn og det var behagelig enda i størrelse 36/40. Men jeg syns ull klødde litt. Kjøpte to pack fra la mote i går på Kiwi uten hold inn i bomull, men ikke fått prøvd de enda. Gi gjerne en tilbakemelding på de fra HM når du får erfaring❤️

La mote var ingen suksess, dog bedre enn Lindex mom strømper som kanskje sier sitt. Jeg hadde de i størrelse 36/40, så hadde kanskje blitt bedre om jeg gikk opp en størrelse. Skjønner hvor pengene mine kommer til å gå for å finne den rette typen :hilarious:

Jeg var fornøgd med Lindex sine mamma strømpebukser, men jeg har litt mer rundt både rumpe, lår og mage, så de sklir ikke så mye ned på meg. Har derimot kjøpt en fra HM som er litt tykkere som jeg ser frem til å prøve. Har ellers kjøpt to «mama leggings» som er superbehagelige, i tillegg til et par lengre omslagscardigans og gensere. Det blir nok en go to outfit i høst:p

Jeg har virkelig bodd i disse den siste måneden. Ekstremt behagelige, føles litt mer som vanlig bukse enn tights. Utrolig myke og gode.

Jeg kjøpte en fra PR i ull når på fredag. Den var uten hold inn og det var behagelig enda i størrelse 36/40. Men jeg syns ull klødde litt. Kjøpte to pack fra la mote i går på Kiwi uten hold inn i bomull, men ikke fått prøvd de enda. Gi gjerne en tilbakemelding på de fra HM når du får erfaring❤️
De fra HM (tror de var 40 den?) var faktisk gode, så kommer til å investere i flere av dem, selv om de ikke er varme nok til vinteren. Men o lykke, fant mamma-leggings med fleece inni på HM i går! Var bare ett par igjen, som teoretisk var i min størrelse, så er spent på dem når jeg skal teste dem!

Kjøpte meg nye Lululemon tights i går. Kan ikke anbefale dem nok! Elsker disse treningstigthsene til vanlig å under graviditet da de er ekstremt elastiske og har så digg nulu stoff samt er meget høye i livet. I tillegg hadde de faktisk redusert den faste prisen nå til 1080(før 1280kr) for å ha likt prisnivå som butikkene ellers i Europa sa de.

Kjøpte meg nye Lululemon tights i går. Kan ikke anbefale dem nok! Elsker disse treningstigthsene til vanlig å under graviditet da de er ekstremt elastiske og har så digg nulu stoff samt er meget høye i livet. I tillegg hadde de faktisk redusert den faste prisen nå til 1080(før 1280kr) for å ha likt prisnivå som butikkene ellers i Europa sa de.
Støtter denne, ELSKER lululemon tightsene både til vanlig og spesielt nå :D

Synes ingenting ser spesielt pent ut lenger klesmessig, spesielt overdeler :playful: Prøvde ut litt overdeler igår og omtrent ingenting så bra ut. Mangler inspirasjon og litt kjedelig å kun gå i Adam Sandler stil etterhvert i tredjetrimester.

Hva bruker dere til overdel denne graviditet eller ved forrige i tredje trimester? Trenger ikke å være spesifikt mamma-klær, kan gå opp en eller to str.

Back
Topp