Hva bruker dere av klær?

Kjøpte meg nye Lululemon tights i går. Kan ikke anbefale dem nok! Elsker disse treningstigthsene til vanlig å under graviditet da de er ekstremt elastiske og har så digg nulu stoff samt er meget høye i livet. I tillegg hadde de faktisk redusert den faste prisen nå til 1080(før 1280kr) for å ha likt prisnivå som butikkene ellers i Europa sa de.
Jeg kjøpte også Lululemon tights for noen uker siden, den var veldig god! Kun brukt den til trening hittil, men ser for meg den og ullgenser kommer til å bli flittig brukt i helgene fremover
 
Synes ingenting ser spesielt pent ut lenger klesmessig, spesielt overdeler :playful: Prøvde ut litt overdeler igår og omtrent ingenting så bra ut. Mangler inspirasjon og litt kjedelig å kun gå i Adam Sandler stil etterhvert i tredjetrimester.

Hva bruker dere til overdel denne graviditet eller ved forrige i tredje trimester? Trenger ikke å være spesifikt mamma-klær, kan gå opp en eller to str.
På jobb: Hm gravid jeans eller Lindex gravid dressbukse, Hm gravid singlet eller T-skjorte (tettsittende), blazer/cardigan/oversized skjorte til. Har også en del tynne merinoull gensere fra Cos og Arket som er lange i modellen, bruker de til gravidjeans.
 
Back
Topp