Hva bruker dere av klær?

Kjøpte meg nye Lululemon tights i går. Kan ikke anbefale dem nok! Elsker disse treningstigthsene til vanlig å under graviditet da de er ekstremt elastiske og har så digg nulu stoff samt er meget høye i livet. I tillegg hadde de faktisk redusert den faste prisen nå til 1080(før 1280kr) for å ha likt prisnivå som butikkene ellers i Europa sa de.
Jeg kjøpte også Lululemon tights for noen uker siden, den var veldig god! Kun brukt den til trening hittil, men ser for meg den og ullgenser kommer til å bli flittig brukt i helgene fremover

Synes ingenting ser spesielt pent ut lenger klesmessig, spesielt overdeler :playful: Prøvde ut litt overdeler igår og omtrent ingenting så bra ut. Mangler inspirasjon og litt kjedelig å kun gå i Adam Sandler stil etterhvert i tredjetrimester.

Hva bruker dere til overdel denne graviditet eller ved forrige i tredje trimester? Trenger ikke å være spesifikt mamma-klær, kan gå opp en eller to str.
På jobb: Hm gravid jeans eller Lindex gravid dressbukse, Hm gravid singlet eller T-skjorte (tettsittende), blazer/cardigan/oversized skjorte til. Har også en del tynne merinoull gensere fra Cos og Arket som er lange i modellen, bruker de til gravidjeans.

Nå i de siste ukene har jeg bodd i joggebukser, "lånt" samboer sine òg, men trenger noe som ser litt greit ut på jobb og utenfor heimen. Så har kjøpt noen baggy mamma jeans på h&m, og to comfy men tynne bukser i større str slik at jeg får de over magen har også kjøpt et par kjoler, ene i ull som er stor og baggy, tenker jeg kan bruke stillongs under når det blir kaldere ute og ellers en cardigan. Synes bukser er vanskelige så spørs om det ikke blir kjoler og stillongs og ullsteompebukse videre framover. Turbuksen min nå får jeg ikke opp glidelås og knapp men belte hjelper. Tror jeg må ut å kjøpe turbukse..

Jeg har klart meg på jobb og utenfor huset så langt med noen nyinnkjøpte gravid-olabukser fra HM og litt store skjorter, med ullgenser eller jakker som er åpent over. Så har ikke trengt å handle noe overdeler ennå egentlig, fordi jeg har mye klær som er løst og ledig fra før. Men hjemme går det kun i gravidtights som jeg kjøpte på nett (sånn 3-pk ganske billig) og store hettegensere. Har også kjøpt en gravidtreningstights på HM som har vært helt knall, den kan dras helt opp eller brettes dobbelt, alt ettersom. Blir sikkert verre fremover nå :knegg:

Har noen gravid-topper jeg kjøpte på HM forrige gang, men foreløpig har jeg brukt helt enkle t-skjorter jeg hadde fra før. De går litt lenger opp, åpenbart, men har uansett bukser som går over magen, så det funker greit.

Har kjøpt meg et sateng-skjørt fra Munthe som har veldig pen passform over kula. Bruker enkle, hvite t-skjorter og strikkegensere til, gjerne med dressjakke eller en pen Cardigan over. Ellers har jeg kjøpt en gravid-dressbukse og fant også en bukse som satt veldig flatterende fra InWear. Så har jeg vel en vanlig gravid-jeans jeg bruker videre overdeler over som skjorter, strikkegensere og dressjakker :) I tillegg har jeg funnet noen gode strikkekjoler som også kan brukes etter graviditeten, det funker også som ei kule. Har en jobb som gjør at jeg ønsker, og forventes vel også, at jeg kler meg profesjonelt, så her er liksom ikke Adam Sandler en option en gang :smiley-ashamed004

Noen som har prøvd noe av Ninepine? Syns de ser stretchy og komfortable ut på bilder og reklamer jeh ser og ikke minst classy..
Jeg har et par bukser fra Ninepine. Kjøpte de i typ uke 12 og de passer godt fremdeles! Og ser veldig fine ut, bra til jobb også

Er helt avhengig av denne fra kappahl. Er sånn varm fleece inni, som er helt gull for meg som fryser hele tiden. Den strammer ikke på magen.

Ellers er jeg veldig fornøyd med mammaklærne fra hm <3

Veldig glad for at arbeidsbuksene (sykepleierbukser) med strikk fungerer godt . Fortsatt veldig greit med lin bukser med strikk fra only, har litt strikk tunika og kjoler med god stretch jeg brukte forrige svangerskap som jeg kommer til å tre inn i . Må investere i et par nye ull strømpebukser og det er ikke alltid lett å finne til en som er 175 lang… Sorry , utheva haha fikk den ikke av med en gang :bag:

Ryddet og organiserte i klesskapet idag, og omsider skiftet til høst/vinter garderobe. Oppdaget at vinterjakkene mine passer ikke :arghh:
Tenker dere å kjøpe gravid/mamma vinterjakke eller bare gå opp i str i ‘vanlige’ klær?

Ryddet og organiserte i klesskapet idag, og omsider skiftet til høst/vinter garderobe. Oppdaget at vinterjakkene mine passer ikke :arghh:
Tenker dere å kjøpe gravid/mamma vinterjakke eller bare gå opp i str i ‘vanlige’ klær?
Jeg har bare tenkt å ha jakken åpen, evt låne en jakke hos samboer eller pappa

Kjøpte en allværsjakke fra bonprix forrige gang, den kan utvides og har plass til ekstra plagg under. Den er kombo gravid- og bærejakke, så funket veldig bra. Er nok litt tynn for de kaldeste periodene, men får se an vinteren litt.

Jeg har kjøpt en boblejakke/kåpe fra Before & After-kolleksjonen til H&M, som er regulerbar i livet og vil passe hele svangerskapet OG etterpå, også kan man legge inn et sånn midtpanel når gutten er født og bruke bæresele inni jakka mens han er god og varm og beskyttet. Ellers satser jeg på at den éne oversized teddystoffjakka jeg har er stor nok på litt mildere dager.

Jeg har kjøpt en boblejakke/kåpe fra Before & After-kolleksjonen til H&M, som er regulerbar i livet og vil passe hele svangerskapet OG etterpå, også kan man legge inn et sånn midtpanel når gutten er født og bruke bæresele inni jakka mens han er god og varm og beskyttet. Ellers satser jeg på at den éne oversized teddystoffjakka jeg har er stor nok på litt mildere dager.
Spennende :) Må sjekke ut. Synes det er kjipt å kjøpe gravid vinterjakke og bruke det en veldig kort periode. Men boblejakke/kåpe som er justerbar høres topp ut

Er det denne? :)

Så på nettsiden til H&M tidligere i dag og ble veldig frista! Kanskje satse på at jeg får solgt den etterpå. Har et håp om at denne babyen er litt mer keen på bæring enn førstemann, det hadde hjulpet veldig i hverdagen. Uansett har jeg termin sent i januar og vinteren er lang.

Jeg har fått låne ytterklær av venninner, både turbukser og turjakker/vinterjakker. De går på rundgang, så man ikke må kjøpe så mye nytt, så lenge det fortsatt er fint og brukbart:smiley-bounce012

Back
Topp